۱۴۰۳ شنبه ۱۵ اردیبهشت

استقبال ویژه از وایمکس مبین‌نت و برنامه‌های جدید مشتر‌ی‌مداری

به گزارش ICTPRESS ، این در حالی است که رشد مشترکان سازمانی و شرکتی نیز با ارائه‌ خدمات جدید و راه‌کارهای ویژه‌ی سازمانی به میزان بسیار چشم‌‌گیری افزایش یافته است و هم‌اینک بیش‌تر بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی و اعتباری دولتی و خصوصی، شرکت‌های بزرگ با پراکندگی بالای شعب در سراسر ایران در کنار سازمان‌های دولتی و ... از خدمات مبین‌نت بهره‌مند هستند.
از همان ابتدای ارایه‌ی خدمات وایمکس توسط مبین‌نت، ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهمی چون عدم نیاز به خط تلفن، امکان جابه‌جایی در نقاط تحت پوشش در سراسر کشور و نصب و راه‌اندازی آسان و سریع آن سبب شد تا اینترنت پرسرعت بی‌سیم وایمکس مبین‌نت خیلی زود با استقبال فراوان هم‌وطنان عزیز روبه‌رو شود. به‌طوری‌که براساس نتایج به‌دست آمده از آخرین نظرسنجی انجام شده، در حدود 80 درصد مشترکان وایمکس مبین‌نت از قابلیت جابه‌جایی آن استفاده کرده‌اند که این مسئله به‌ویژه در شهرهای توریستی و روزهای تعطیل کاملاً محسوس و مشهود بوده است.
علاوه بر این، اینترنت شخصی با مودم جیبی به عنوان خدمتی دیگر از مبین‌نت، این امکان را به مشترکان داده است تا بتوانند با تهیه‌ی یک مودم جیبی و قابل حمل در نقاط مختلف شهر و کشور و یا حتی در طول مسیر و سفر، از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوند.
قابلیت‌های این نوع مودم که برای اولین بار توسط مبین‌نت در ایران عرضه شده است، باعث شد تا به سرعت مورد استقبال آن دسته از کاربرانی قرار گیرد که در اغلب ساعات روز خارج از منزل و یا محل کار خود و یا دائماً در حال سفر هستند.
به‌طوری‌که براساس جدیدترین اطلاعات جمع‌آوری شده در خصوص میزان استقبال از مودم‌های جیبی، فروش این مودم‌ها از ابتدای سال 92 نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال گذشته دو برابر شده است.
شرکت ارتباطات مبین‌نت به عنوان ایجادکننده‌ی یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های بی‌سیم مبتنی بر فناوری وایمکس در سراسر جهان، توانسته است از زمان راه‌اندازی رسمی و در مدت زمان کم‌تر از چهار سال، با رشد 250 درصدی، تعداد شهرهای تحت پوشش را به 125 شهر؛ شامل مراکز استان‌ها و تمام قطب‌های تجاری و سیاسی کشور برساند.
این در حالی ‌است که توسعه‌ مناطق و نقاط تحت پوشش هم‌چنان ادامه دارد و به تازگی شهر پردیسان قم و شهر پردیس در اطراف تهران تحت پوشش شبکه‌ وایمکس مبین‌نت قرار گرفته‌اند.
با توجه به این استقبال گسترده، مبین‌نت از اواسط سال گذشته برنامه‌های جدیدی را برای توسعه‌ فنی، ارتقای سطح کیفیت ارائه‌ خدمات و موضوعات مربوط به مشتری‌مداری تدارک دیده است که نتایج آن به مرور توسط مشترکین قابل مشاهده خواهد بود.
در این زمینه نیازمند یاری و همراهی مشترکین، سرمایه‌های اجتماعی، نخبگان، به‌ویژه اصحاب رسانه هستیم تا با ارائه‌ پیشنهادها و نقطه‌نظرات خود، ما را در انجام وظایف‌مان یاری کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

53666