۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

نيكوفر: ترافيك ديتا در شبكه همراه اول رشد خوبي دارد

به گزارش ICTPRESS ، نيكوفر در ادامه با اشاره به جايگاه اپراتور اول در صنعت تلفن همراه گفت: همراه اول در بين 983 اپراتور موجود در جهان، در جايگاه بيست و پنجم ايستاده و در خاورميانه رتبه اول را داراست.
وي با بيان اينكه همراه اول يك سرمايه ملي است، از سهم بازار 63 درصدي اين اپراتور در سيم كارت هاي فعال كشور خبر داد و گفت: ضريب نفوذ همراه اول در كشور حدود 74 درصد است. 100 درصد شهرها و جزاير مسكوني، حدود 87 درصد روستاهاي كشور و بيش از70 هزار كيلومتر از جاده هاي كشور تحت پوشش اين اپراتور است.
نيكوفر گفت: همراه اول فقط شبكه نمي سازد؛ بلكه مجموعه اي از فعاليت ها و شركت هاست، براي ارائه خدماتي كامل به مردم. در بحث پرداخت موبايلي شركت جيرينگ، در بحث امنيت شركت امن افزار گستر شريف و در بحث وايمكس شركت مبين نت را دارد و در بحث داده و رانش ابري نيز با شركت افرانت همكاري مي كند.
نيكوفر با بيان اينكه همراه اول پيشتاز موبايل در ايران است، به راه اندازي تلفن همراه در ايران در سال 1373 اشاره كرد و گفت: امسال بيستمين سال ورود موبايل به ايران است كه در اين مدت، همراه اول با نصب 24300 آنتن BTS، بيش از 64 ميليون سيم كارت واگذار كرده است.
بنابراين گزارش، دومين همايش ملي مديران فناوري اطلاعات مراكز علمي كشور، روز چهارشنبه 21 خردادماه با حضور مهندس انتظاري دبير شوراي عالي فضاي مجازي، دكتر عليدوستي رئيس پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات، دكتر احمدي معاون پژوهش و فناوري وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و جمعي از مديران حوزه اطلاعات و فناوري اطلاعات كشور، در مركز تحقيقات مخابرات ايران برگزار شد و از همراه اول بعنوان حامي اين رويداد علمي تقدير به عمل آمد.

نظرات : 0

ثبت نظر

78535