۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت

مدیرعامل اپراتور دوم: تعرفه های ایرانسل افزایش نمی یابد

به گزارش ICTPRESS ، علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل شرکت ایرانسل در نشست خبری که به مناسبت افتتاح رومینگ ملی با حضور وزیر ارتباطات و مدیران عامل سایر اپراتورها برگزار شد، با تاکید بر این که اپراتور دوم تصمیمی برای افزایش تعرفه‌های خود ندارد، گفت: تعرفه ایرانسل برای مشترکان دائمی همان تعرفه قدیمی است و تعرفه مکالمات با سیم کارت های اپراتور دوم برای مشترکان اعتباری هم کماکان همان تعرفه قبلی است که پایین ترین تعرفه فعلی محسوب می شود.
وی با اشاره به برخی از طرح‌های تخفیفی اپراتور دوم برای مشترکان اعتباری گفت: این مشترکان می توانند از تخفیف 80 درصدی ایرانسل برای مکالمه در ساعت پیک بهره ببرند که این رقم شامل هشت میلیون مشترک می شود.
وی گفت: از سوی دیگر مشترکان سیم کارت های اعتباری می‌توانند با شارژ کردن سیم کارت‌های خود از طریق شماره 144 تا 20 درصد شارژ جایزه بگیرند.
دزفولی همچنین یادآور شد: در ارتباط با هزینه‌های مربوط به GPRS هم شرکت ایرانسل برنامه‌ای برای افزایش تعرفه ندارد.
وی در پایان با اشاره به حضور کمیته های بررسی در ایرانسل از کیفیت شبکه GPRS گفت: کیفیت این شبکه در حد استانداردهای بین المللی قرار می گیرد.
لازم به ذکر است با تکمیل طرح رومینگ ملی، مشترکان ایرانسل نیز می توانند از شبکه های ارتباطی دو اپراتور دیگر استفاده کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

98341