۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

امضاء تفاهم نامه همکاری میان پست و پست بانک

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت پست، در راستای استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت پست و پست بانک ایران و هم افزایی هرچه بیشتر دو سازمان براي گسترش خدمت رسانی به هموطنان در اقصی نقاط کشور تفاهم نامه ارائه خدمات بانکی در باجه های پستی بین حسین علی ضیایی و حسین مهری، مدیران عامل پست بانک ایران و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید و بین طرفین مبادله شد.
براساس این گزارش انتقال منابع دولتی و خصوصی به پست بانک، بازاریابی و جذب منابع جدید، اجاره فضا به منظور دایر كردن شعب مستقل پست بانک و واگذاری فضاها و امکانات تبلیغاتی از جمله تعهدات پست در این تفاهم نامه به شمار می رود.
همچنین مطابق با فرایند تعریف شده پست بانک ایران مسئولیت ارایه خدمات و تسهیلات بانکی به کارکنان پست و فراهم سازی امکانات اینترنت بانک و دستگاه های POS سیار را بر عهده گرفته است.
در همین ارتباط دیگر زمینه های همکاری طرفین شامل توسعه بازارهای مشترک ، جذب منابع سرویس خرید و فروش اینترنتی و راه اندازی سرویس های جدید مشترک است.
این تفاهم نامه برای مدت سه سال به انعقاد رسیده و در فاز نخست در 100 واحد منتخب به اجرا درخواهد آمد و به تدریج به تمامی واحدهای پستی سراسر کشور تعمیم خواهد یافت.
همچنین به منظور اجرای بهینه این تفاهم نامه مقرر شد کارگروه مشترکی بین طرفین تشکیل شود.
خاطرنشان می سازد چندی پیش در راستای گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه خدمت رسانی به هموطنان تفاهم نامه همکاری دیگری بین غلامحسین صباغی، عضو هیات مدیره پست بانک ایران و غلامرضا نجاری، عضو هیات مدیره شرکت پست منعقد شد. 

نظرات : 0

ثبت نظر

23254