۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

شرکت ارتباطات زیرساخت و هیات مخابراتی جمهوری آذربایجان بر همکاریهای مشترک در حوزه ارتباطات تاکید کردند

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت؛ در این دیدار که مهندس محمودخسروی، معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت و علی عباسف وزیر ارتباطات و فناوری های عالی جمهوری آذرایجان حضور داشتند؛ مهندس خسری با ارائه گزارشی از توانمندی و پتانسیل های   شرکت ارتباطات زیرساخت، از جمهوری آذربایجان به عنوان یکی از شرکای اصلی حوزه مخابراتی و ارتباطی بین المل ایران یاد کرد.
وی همچنبن  با اشاره  به امکانات شبکه فیبرنوری شرکت ارتباطات زیرساخت؛ آمادگی این شرکت  برای ارائه خدمات ترانزیت مخابراتی به کشورهای همسایه و از جمله جمهوری آذربایجان است.
طرف آذربایجانی نیز ضمن ابراز رضایت از ادامه همکاریهای دوجانبه، آمادگی خود را برای واگذاری پهنای باند اینترنت بین الملل از طریق تامین کننده های مطرح اروپائی با کیفیت بالا و مسیرهای پشتیبان اعلام کرد و بر آمادگی شبکه بین الملل جمهوری آذربایجان در ارائه خدمات و سرویسهای بین الملل به ایران تاکید کردند.
در ادامه این نشست هیات مهمان از سالن های مدیریت شبکه سوئیچ، انتقال و دیتای مجتمع مخابراتی انقلاب اسلامی بازدید کرد و از نزدیک با نحوه مدیریت شبکه زیرساخت ارتباطی ایران آشنا شدند.

نظرات : 0

ثبت نظر

89131