۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

Aorus X3 Plus گیگابایت، برترین لپ تاپ کامپوتکس

به گزارش ICTPRESS ، یکی از این محصولات لپ تاپ گیمینگ Aorus X3 Plus بود که توانست نشان بهترین لپ تاپ نمایشگاه کامپیوتکس 2014 را به خود اختصاص داد. این لپ تاپ از لحاظ کارایی و طراحی ظاهری کم نظیر است و در عین حال سبک ترین لپ تاپ گیمینگ در این سطح از کارایی به شمار می رود.
صفحه نمایش 9/13 اینچی این لپ تاپ قابلیت پخش تصاویر با کیفیت 3K (3200 در 1800 پیکسل) را دارد و از وضوح و شفافیت بسیار بالایی برخوردار است. در قلب Aorus X3 Plus یک پردازنده Haswell Core i7 5/2 گیگاهرتزی تعبیه شده است که جزو قدرتمندترین پردازنده های نوت بوک حا حاضر به شمار می رود. علاوه بر این، پردازش داده های گرافیکی در این نوت بوک بر عهده یک کارت گرافیک مدل 870M با 6 گیگابایت حافظه GDDR5 است. هشت گیگابایت حافظه رم DDR3L و دو دیسک SSD نیز از دیگر مشخصات این لپ تاپ فوق العاده هستند.
 این لپ تاپ تنها 1830 گرم وزن و 23 میلی متر ضخامت دارد (وزن معمول دیگر لپ تاپ های گیمینگ بین 2500 تا 4000 گرم است) و طراحی بدنه مشکی رنگ آن الهام گرفته از هواپیماهای جنگنده ضد رادار است.
در دو طرف بدنه آن نیز انواع درگاه های ورودی و خروجی تعبیه شده است که قابلیت اتصال و سازگاری این لپ تاپ با انواع ابزارها را بسیار ساده می کند. درگاه های USB3.0، HDMI، Mini-DisplayPort، شبکه، هدفون، میکروفون و کارت خوان SD از جمله آنها هستند. ترکیب صفحه کلید کامل با نور پس زمینه و تاچ پد بزرگ و روان، Aorus X3 Plus را به یک انتخاب بی نظیر برای گیمرهای حرفه ای تبدیل کرده است.
طبق گفته گیگابایت طی نمایشگاه کامپیوتکس، محصولات حرفه ای گیمینگ این شرکت شامل لپ تاپ، صفحه کلید، موس و هدست، از این پس تحت عنوان Aorus تولید و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نظرات : 0

ثبت نظر

26677