۱۴۰۳ چهارشنبه ۰۲ خرداد

لذت شنیدن صدای واقعی آیفون با UE Air لاجیتک

به گزارش ICTPRESS ، یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین دسته از این لوازم، بلندگوهای مخصوص ابزارهای اپل هستند که به اندازه خود محصولات اپل خوش ساخت و حرفه ای ساخته شده اند.
یکی از جدیدترین این بلندگوها UE Air نام دارد که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.
این بلندگو به صورت اتصال بی سیم و از طریق پلتفرم جریانی چندرسانه ای Apple Airplay به ابزارها متصل می شود. به واسطه این پلتفرم قابلیت اتصال به ابزارهای iOS و نرم افزار iTune را برای UE Air فراهم می شود که توانایی پخش با کیفیت بسیار بالا و انتقال بدون تاخیر صدا را دارد.
همچنین می توان به صورت همزمان چند ابزار را به صورت بی سیم به این بلندگو متصل کرد.
دیگر بلندگوهای بی سیم معمولا از طریق اتصال بلوتوث عمل انتقال داده ها را انجام می دهند که پهنای باند محدودی دارد و کارایی و راندمان آن به اندازه Apple Airplay نیست.
طراحی UE Air دقیقا همان چیزی است که از لاجیتک انتظار داریم و بر اساس استانداردی است که ابزارهای جانبی محصولات اپل باید داشته باشند. شاید گاهی اوقات این بلندگوی جذاب از خود محصولات اپل به چشم آید و بیشتر نظرها را به خود جلب کند.
علاوه بر صدای داینامیک قدرتمند و فراگیر، بدنه خمیده این بلندگوی مشکی رنگ با تمامی فضاهای یک خانه یا محیط عمومی سازگاری دارد و قرارگیری آن در اتاق نشیمن در کنار تلویزیون می تواند جزو دکوراسیون لوکس خانه شما محسوب شود.
علاوه بر قابلیت اتصال بی سیم، در قسمت زیرین UE Air یک پایه کشویی طراحی شده است که در مواقع نیاز می توانید آن را باز کنید و ابزار هخود را مستقیماً روی آن سوار کنید. در این حالت عمل شارژ ابزار نیز صورت خواهد گرفت.

نظرات : 0

ثبت نظر

74540