۱۴۰۳ سه شنبه ۰۱ خرداد

نخستين همایش تخصصی بانکداری ایمن در ایران برگزار شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از افتانا، در این سمینار، حاضران با تهدیدات روبه رشد که پلت فرمهای اینترنتی، بانکداری مجازی وموبایل را موردحمله قرارمی دهند وهمچنین تکنیکهای محافظت دربرابرچنین حمله هایی آشنا شدند.
بر اساس این گزارش،اهداف برگزاری این میزگرد، معرفی وآموزش جدیدترین روشهای حمله به پلتفرمهای موبایل واینترنت، معرفی وآموزش جدیدترین روش ابداعی توسط شرکت کسپرسکی برای مقابله باحملات به سرویسهای هوشمند امنیتی، آشنایی ومذاکره با مدیران ارشد بانک‌های دیگربه منظوردرک وشناخت حملات وتهدیدهای گوناگون که درسایربانک‌ها تجربه شده وروشهای مقابله با آنها و کارگاه عملی پیاده سازی حملات کلاهبرداری اینترنتی ومقابله با آنها به صورت کاربردی بود.
این اهداف در قالب موضوعاتی چون تهدیدات بانکداری اینترنتی وموبایل، نرم افزارجلوگیری ازکلاهبرداری کسپرسکی، سرویس هوشمند تهدیدات کسپرسکی و پیاده سازی حملات کلاهبرداری برای تهدیدات بانکداری اینترنتی وموبایل به بحث و بررسی قرار گرفت.
قابل ذکر است این سمینار تخصصی که در محل همایش های وزارت امور خارجه برگزار شد، مدیران ارشد و فناوری اطلاعات بیش از پنجاه بانک و موسسه مالی حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
علاقمندان به آشنایی بیشتر با راهکارهای اختصاصی کسپرسکی در زمینه مبارزه با کلاهبرداری های اینترنتی و حفاظت مشتریان می توانند با شرکت ارتباط امن از طریق info@ertebateamn.com ارتباط حاصل كنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

68947