۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت

POP 8 آلکاتل، یک حرکت هوشمندانه

به گزارش ICTPRESS ، آلکاتل به تازگی فعالیت خود را از سر گرفته است وقصد دارد فعالیت گسترده ای روی موبایل های هوشمند وتبلت ها داشته باشد. شرکت آواژنگ نیز همکاری جدیدی را با آلکاتل آغاز کرده است و تبلت های این شرکت را در سراسر کشور توزیع کرده و خدمات پس از فروش روی آن ارائه می دهد.
یکی از بهترین این محصولات تبلت POP 8نام دارد که دارای امکانات خوب و در عین حال قیمت مناسبی است. این تبلت با وزن 355 گرم و ضخامت 7.9 میلیمتری، مجهز به صفحه نمایش IPSبا وضوح 800X1280 است.یکی از خصوصیات مهم برای کاربرانتبلت، ابعاد نمایشگر آن است.
برخی کاربران اعتقاد دارند تبلت های 7 اینچی صفحه کوچکی دارند و تفاوت چندانی با گوشی های موبایل جدید ندارند. از طرفی تبلت های 10 اینچی ابعاد بزرگی دارند و جابجایی آنها چندان ساده نیست.
اینجاست که تبلت های 8 اینچی نیاز هر دو گروه را برطرف می سازند. تبلت POP 8 مجهز به یک نمایشگر 8 اینچی است که کاربر به راحتی میتواند با یک دست آن رانگهدارد و حتی شاید آن را در جیب خود قرار دهد.
پردازشگر POP 8 از نوعQUAD CORE 1.3GHZ, CORTEX A7  با چیپست MediaTekاست که در واقع با این قیمت مناسب پردازنده خوب و کاربردیاست.از دیگر امکانات این تبلت میتوان به حافظه اصلی 8GB  با امکان اضافه کردن MicroSdcard تا 64GB و حافظه رم 1GB، دوربین جلو 2 مگا پیکسیلی و دوربین وب کم 0.3 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 4.2 اشاره کرد.
در مورد بحث اتصالات,POP 8 امکان استفاده از بلوتوث 4و سیم کارت 2G,3G و WiFi، امکانات خوبی را برای کاربر فراهم میکند. آلکاتل برای این مدل تبلت قاب های مخصوص با رنگ های جذابی نیز طراجی کرده است که POP 8 را از لحاظ ظاهری نیز جذاب می کند. این محصول هم اکنون در بازار های کشور با گارانتی آواژنگ عرضه می شود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

11973