۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

ایسوس از اولترابوک های قدرتمند Zenbook UX303 رونمایی كرد

به گزارش ICTPRESS ، این محصول که در ادامه فروش موفق اولترابوک Zenbook UX302 این شرکت طراحی شده است اکنون در دو مدل UX303LA و UX303LN معرفی شده که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.
هر دوی این اولترابوک ها از پردازنده های Core i7 بهره می برند و تنها دارای ۰.۷ اینچ (۱.۷۷سانتیمتر) ضخامت هستند.
بدنه این دو اولترابوک هم با استفاده از فلز طراحی و تولید شده است.
Zenbook UX303LN علاوه بر کارت گرافیک GeForce GT 840M از صفحه نمایش Quad HD + IPS با وضوح ۳۲۰۰×۱۸۰۰ پیکسل برخوردار است. همچنین زاویه دید ۱۷۰ درجه ای به همراه سیستم صدای کمپانی هایBang & Olufsen و ICEpower به همراه تکنولوژی SonicMaster این اولترابوک را برای مشاهده فایل ها مولتی مدیا بسیار ایده آل کرده است.
هر دو این اولترابوک ها دارای درایوهای ذخیره سازی SSD و طول عمر باتری ۷ ساعت به ازای هر بار شارژ هستند. UX303LA از صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰، هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی برخوردار است.
اما از ویژگی های UX303LN می توان به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و درایو ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد. علاوه بر این ها هر دو اولترابوک دارای دوربین HD، نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۸.۱، سه پورت USB3.0، یک پورت mini Display و یک card reader هستند.
UX303LA و UX303LN در ابعاد ۱۲.۷ در ۸.۸ در ۰.۷ و وزن ۱.۴۵ کیلوگرم طراحی شده اند به همین علت کمپانی ایسوس این دو محصول را برای کسانی که به یک لپ تاپ قابل حمل وسبک و در عین حال کارآمد نیاز دارند مناسب دانسته است. قیمت این دو محصول چیزی در حدود ۸۹۹ دلار است و در ماه سپتامبر در دسترس خواهند بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

77526