۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

با حضور وزیر ارتباطات 150 پروژه ارتباطی و فناوری اطلاعات در استان کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دراین مراسم مهندس رضایی استاندار استان کرمانشاه طی سخنانی ضمن تشکر از فعالیت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجهی که دولت تدبیر و امید به این منطقه دارد، امیدواریم این استان بتواند به جایگاه خود دست یابد.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه دولت تدبیر و امید در جامعه آرامش ایجاد کرده است.گفت: در استان تعامل مناسب و خوبی با مجموعه مدیران ICT استان داریم و برنامه های مناسبی در این حوزه در نظر گرفته ایم که در کوتاه مدت مردم عزیز  آثار آن را مشاهده خواهند کرد.
دکتر واعظی وزیر ارتباطات در این مراسم طی سخنانی گفت: آن چه راکه امروز به عنوان عملکرد یکساله، اعلام و افتتاح کردیم، رضایت خودمان را هنوز، جلب نکرده است و فکر می کنیم که ICT بایستی سهم بیشتری در کشور داشته باشد و به عنوان پیشران توسعه همه جانبه هر کشور مطرح است.
واعظی تصریح کرد: اینکه دولت شعار هفته دولت را آرامش و امید انتخاب کرده یعنی ما هم امیدواریم با کمک مردم کارهای بزرگی انجام دهیم و تسهیلاتی ایجاد کنیم که آرامش در زندگیشان برقرار شود.
وی افزود: همجنین موافقتنامه ای که امروز بین پست و استانداری امضاء شد، بستر خوبی ایجاد می کند که با اطلاعات مشخص شده پیش زمینه های دولت الکترونیک ایجاد شود.
وزیر ارتباطات ادامه داد: در آینده نزدیک گروهی را براي بررسی توانمندیها و زیرساختهای استان خواهیم فرستاد و ان شاءالله تا یک ماه آینده با استانداری چارچوب توسعه ICT در استان را، تدوین خواهیم کرد.
دکتر واعظی با اشاره به سیاستهای اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه اله) گفت: آنچه که برای ما در این بخش مهم است، جلب مشارکت گسترده مردم در سرمایه گذاری در بخش ICT است و دوم آنکه دولت به دنبال تصدی گری نباشد و سوم آنکه پژوهش در فناوری اطلاعات را در کشور بومی کنیم که با توجه به توانمندیهای نخبگان و دانشگاهیان می توانیم در این بخش موفق باشیم.
وی اظهارکرد: همه ما مسئول هستیم به بخش اشتغالزایی کمک کنیم و اشتغالزایی با رونق اقتصادی مهیا خواهد شد. همچنین تولید محتوای بومی یکی از زمینه های اشتغالزایی است که وزارت ارتباطات از آن حمایت می کند.
دکتر واعظی درپایان تصریح کرد: تصمیم دولت بر این است که پروژه های سفر مقام معظم رهبری به استانها را پیگیری و اجرا کنیم که خوشبختانه در این استان پروژه های خوبی در نظر گرفته شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

65101