۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

47 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کردستان افتتاح شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این پروژه مادر بخش زیرساخت ارتباطات، توسعه شبکه فیبر نوری، توسعه ارتباطات تلفن همراه و ثابت و همچنین اینترنت روستایی بوده است.
مهندس زاهدی استاندار کردستان در این مراسم گفت: انشاالله با توافقی که با پست بانک خواهیم داشت با هدف ایجاد اشتغال شبکه پست بانک در استان توسعه پیدا خواهد کردو امیدواریم بتوانیم در باقی ماندن مردم در روستاها تاثیر گذار باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست در خصوص ایجاد دیتا سنتر در استان و شهرک اینترنتی اقدام كند.
دکتر واعظی نیز در سخنانی ضمن تسلیت روز شهادت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: امیدوارم در یکسالی که خدمتگذار مرذم بودیم توانسته باشیم با تمام محدودیت ها و مشکلات دولت، بخشی از برنامه های خود را به عنوان خدمتی کوچک به شما مردم تقدیم کنیم.
وی ادامه داد: اهمیت کردستان بر هیچ کس پوشیده نیست و استانی است که همواره در مقام دفاع از کشور و جمهوری اسلامی بودند.
ایشان افزود: ICT  پیشران توسعه همه جانبه کشور است  به همین جهت نیازمندیم که زیرساختهای ارتباطی را به سرعت توسعه دهیم و افتتاح های امروز در همین راستا است.
واعظی گفت: مقام معظم رهبری حفظه الله نگاه بسیار بلند و دور اندیشی به این حوزه دارند و ریاست محترم جمهوری و مجلس  شورای اسلامی همیشه حامی وزارت ارتباطات بوده اند و این مهمترین سرمایه است.
وی ادامه داد: ما وقتی موفق می شویم که از بخش خصوصی حمایت کنیم و بنابراین وزارت ارتباطات به دنبال تصدی گری نبوده و از بخش خصوصی می خواهیم که در این حوزه سرمایه گذاری كند.
در این مراسم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای سرد آقامیش 581 روستا به اینترنت پرسرعت متصل شدند.

نظرات : 0

ثبت نظر

95387