۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

فراخوان طرح کارآفرینی بدوفود با مشارکت دانشگاه های برتر کشور

به گزارش ICTPRESS ، شرکت بدوفود، این فراخوان کم سابقه را در نمایشگاه کار دانشگاه شریف که در تاریخ هفت مهر برگزار می شود، معرفی می کند و جزییات این طرح در مراسم معارفه جداگانه اطلاع رسانی می شود.
دانشجویان تا اواخر مهر فرصت خواهند داشت طرح هایشان را با موضوع هرچه اثربخش تر کردن کسب و کار آنلاین، به این شرکت ارسال کنند.
بهترین طرح در اواسط آبان برگزیده می شود و برنده این فرصت را دارد تا در این شرکت به صورت کارآموز به فعالیت مشغول شود تا از نزدیک با مهارت های کاربردی و عملی کسب و کار آنلاین آشنا شود.
علاوه بر این، جایزه ای دو میلیون تومانی نیز برای برنده این طرح در نظر گرفته شده است.
این بستر سفارش آنلاین غذا، از ابتدای فعالیت خود به دنبال کارآفرینی بوده و در تیم خود از جوانان با استعداد استفاده می کند.
این طرح نیز همسو با اهداف این استارت آپ ایرانی، سندی دال بر دانش محور بودن آن است.
در واقع این گونه فعالیت ها تمرینی است برای دانشجویانی که در آینده ای نزدیک قرار است وارد محیط کار شوند و مشتاقند توانایی های خود را عرضه کنند.
چنین اقداماتی از جانب شرکت های بزرگ، انگیزه ای ایجاد خواهد کرد تا محیط دانشگاه ها پویاتر شده و اعتماد شرکت ها نیز به قشر دانشجویانی که هنوز وارد بازار کار نشده اند بیشتر شود.
bodofood در خرداد ماه سال 93 به همراه منتخبی از نخبگان ایرانی و دانش آموختگان خارج از کشور، اقدام به راه اندازی کسب و کار آنلاین و کارآفرینی در این حوزه کرده است.
بازدید کنندگان از وبسایت، امکان دسترسی به بیش از 300 رستوران در تهران و اصفهان را داشته و به راحتی می توانند از رستوران های مورد نظر خود، غذا سفارش داده و در آدرس مورد نظر آن را تحویل بگیرند.
از طرح¬های تخفیف که این شرکت عرضه کرده می توان به طرح تخفیف 99 درصدی اشاره کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت bodofood دات کام مراجعه کنید.

نظرات : 0

ثبت نظر

55753