۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

ایران تلکام 2014 : فروش ADSL مخابرات در دفاتر پیش خوان استان تهران

به گزارش ICTPRESS به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات ، احسان فروزان نژاد ، با بیان این خبر افزود: برنامه ریزی های لازم برای فروش ADSL مخابرات از طریق دفاتر پیش خوان و کسب مجوزهای مربوطه از شرکت مخابرات استان تهران در اواخر خرداد سال گذشته صورت گرفته و پس از برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل دفاتر از 15 مردادماه 1393، فعالیت فروش اینترنت مخابرات در 140 دفتر پیش خوان در سطح استان تهران آغاز شده است.
وی با بیان این که هدف از عقد این قرارداد خدمت رسانی به مشترکین مخابرات است؛ گفت: در این طرح، مشترکینی که متقاضی ADSL (اینترنت پرسرعت) مخابرات هستند بدون محدودیت منطقه مخابراتی می توانند به یکی از دفاتر پیش خوان استان تهران مراجعه و درخواست خود را مطرح کنند.
فروزان نژاد بکارگیری ایده های متخصصان شرکت خدمات اول مخابرات بر اساس رویکردهای نوین مخابراتی و ایجاد فضاهای درآمدزایی را علت اصلی عقد قرارداد با دفاتر پیش خوان دانست و بر ضرورت تقویت همکاری های مشترک و استفاده از پتانسیل این دفاتر در سطح استان تهران و البرز تاکید کرد.
وی از تدوین طرح ها و ایده های جدید توسط کارشناسان شرکت خدمات اول مخابرات خبر داد و گفت: پس از برنامه ریزی 6 ماهه و جمع بندی، طرح های برتر اجرایی خواهند شد.
فروزان نژاد در ادامه تاکید کرد که این همکاری الزاماً از نوع ارائه خدمات همراه اول و مشاوره ای نیست و قرار است از پتانسیل دفاتر پیش خوان و فرصت‌های شرکت خدمات اول مخابرات به منظور ایجاد سهولت برای مشترکین برای دریافت انواع خدمات مخابراتی استفاده شود.
لیست دفاتر پیش‌خوان طرف قرارداد در سایت شرکت خدمات اول مخابرات به نشانی WWW.TCI1.IR قابل مشاهده است.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از 14 تا 17 مهرماه 1393 به سالن 6 غرفه شرکت خدمات اول مخابرات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنید.

 


 

نظرات : 0

ثبت نظر

84405