۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

خبرهای تازه از فرابورس ایران

به گزارش ICTPRESS :


پتروشیمی نوری به فرابورس پیوست

پتروشیمی نوری (برزویه) به عنوان یکصد و سومین نماد معاملاتی فرابورس ایران در بازار دوم درج شد.

 به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، شرکت پتروشیمی نوری (برزویه) با سرمایه اسمی 3 هزار میلیارد ریال و نماد معاملاتی «نوری»، چهل و چهارمین شرکت بازار دوم فرابورس است.

گفتنی است، حوزه فعالیت شرکت پتروشیمی نوری در گروه محصولات شیمیایی عنوان شده است و شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نفت و گاز و پتروشیمی تامین و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از سهامداران عمده آن هستند.
................
خبر: 752 میلیارد ریال اوراق در فرابورس ایران معامله شد

امروز بازار فرابورس ایران در حالی به کار خود پایان داد که 71 میلیون و 660 هزار ورقه در 13 هزار و 872 نوبت دست به دست شد و ارزش معاملات فرابورس به میزان 752 میلیارد و 280 میلیون ریال به ثبت رسید.

به گزارش روابط‌عمومی فرابورس ایران، در جریان معاملات روز دوشنبه بانک گردشگری با داد و ستد 9 میلیون و 380 هزار سهم و همچنین شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان با ارزش معاملاتی معادل 13 میلیارد و 220 میلیون ریال در بین شرکت‌های فرابورسی به ترتیب از لحاظ حجم و ارزش رتبه نخست را به خود اختصاص دادند.

هر سهم شرکت زرین معدن آسیا با رشد 220 ریالی (5درصد) و همچنین هر سهم شرکت پتروشیمی امیرکبیر با کاهش 337 ریالی (4.95درصد) ، بیشترین تغییرات قیمتی را تجربه کردند.

در بازار ابزارهای نوین مالی نیز بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت مربوط به خرید و فروش 35 هزار و 45 برگه اوراق مشارکت گهر بود و  209 هزار و 76 واحد سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان نسیم هم به ارزش 2 میلیارد و 90 میلیون ریال جابه جا شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

53982