۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

استراتژی مخابرات ایران: ارایه خدمات به مردم و بهینه سازی سود به ذینفعان

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه ، مهندس ابراهیمی در مراسم معرفی سرپرست شرکت مخابرات استان کرمانشاه، با اشاره به تکلیف شرعی وسازمانی همه در انجام کار صحیح و برآورده ساختن نیازهای مردم در راستای خدمات قابل ارائه ICT گفت: نیازهای مردم استانها با یکدیگر متفاوت است و ما مکلف به تامین نیازهای ICT مردم براساس فرهنگ بومی و خواسته های منطقه ای آنان در اقصی نقاط کشور هستیم و مدیران بایستی این نیازها را تشخیص و برآورده کنند.

وی شرکت مخابرات ایران را در هر منطقه منحصر به فرد دانست و ضمن تاکید برعرضه ی خدمات تلفن ثابت ،تلفن همراه،دیتا و سرویس های ارزش افزوده به متقاضیان اظهار کرد : بر اساس رشد نیازهای مردم، انتظار ما از استان ها روز به روز بیشتر می شود، آنان نیروهای عملیاتی هستند که تصمیم و فرمان را از شرکت مخابرات ایران به عنوان هولدینگ گرفته و با حفظ وحدت رویه، عملیات اجرایی را براساس برنامه های از پیش تنظیم شده انجام می دهند.

گفتنی ست، مهندس ابراهیمی با حضور در شرکت مخابرات استان کرمانشاه از خدمات مهندس لطفعلی، مدیرعامل سابق استان تقدیر و آقای محمد ابراهیم محمدی را به عنوان سرپرست جدید این شرکت معرفی کرد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

77197