۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

ایران تلکام 2014 : رونمایی از چهار سرویس جدید/هزاران دقیقه مكالمه رایگان هدیه مخابرات استان تهران

وی اعلام كرد: به ازای اشتراك اكثر این سرویس ها مشتركان از هزار دقیقه مكالمه رایگان درون شهری بهره مند می شوند.
به گزارش ICTPRESS به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات ،محمدرضا بیدخام در این باره اظهار كرد: مخابرات تهران امسال نیز مانند سال های گذشته در نمایشگاه تلكام حضور خواهد داشت و به همین مناسبت سرویس های جدیدی را نیز رونمایی خواهد كرد.
وی ادامه داد: در سال های گذشته سرویس ها و خدماتی مانند فون واژه، دیتا، پرداخت های غیر حضوری و امثال آنها ارائه شد .امسال نیز برای نمایشگاه تلكام چهار طرح اصلی در نظر گرفته شده كه ارائه آن‌ها از زمان این نمایشگاه آغاز خواهد شد.


 
«وب تل» در دو بخش تجاری و خانگی
معاون تجاری شركت مخابرات استان تهران اولین سرویس‌ها را «وب تل» نامید و در معرفی آن گفت: این سرویس مجموعه ای از خدمات دیتا ، تلفن ثابت و voip را شامل می‌شود كه با تعرفه های بسیار مناسب در دو بخش خانگی و تجاری آماده واگذاری است.
بیدخام ادامه داد:‌در بسته هایی كه برای مشتركان خانگی این سرویس درنظر گرفته شده علاوه بر ADSL دو مگا بایتی مودم وایرلس و 10 هزار دقیقه مكالمه ثابت به ثابت شهری رایگان در اختیار كاربران قرار خواهد گرفت و مكالمات VOIP آن‌ها نیز از طریق اپراتورهای واگذار كننده سرویس با تخفیف ویژه صورت می گیرد. علاوه بر این افراد می توانند به عضویت در باشگاه مشتركان مخابرات در آمده و در صورت پرداخت قبوض خود از طریق سامانه 2000 در قرعه كشی‌های شركت مخابرات نیز شركت داده شوند.
وی همچنین به ارائه توضیحاتی درباره بسته‌های تجاری وب تل پرداخته و عنوان كرد: در بسته های تجاری این طرح ADSL 10 مگا بایتی ارائه خواهد شد و مشتركان به جای 10 هزار دقیقه مكالمه رایگان از 20 هزار دقیقه مكالمه ثابت به ثابت شهری به طور رایگان بهره مند خواهند شد .علاوه بر این در هر دو این بسته‌ها كاربران مجاز به استفاده رایگان از دانلود شبانه از ساعات 1 تا 7 صبح خواهند بود.


 
«اكوكال»برای مكالمه اقتصادی
معاون تجاری شركت مخابرات استان تهران «اكوكال» را دومین سرویس این شركت كه به مناسبت نمایشگاه تلكام رونمایی می‌شود دانست و اظهار كرد: این سرویس همان طور كه از نام آن بر می‌آید به معنای مكالمه اقتصادی است كه برای فعال سازی آن دو گونه اشتراك صد و 200 هزار ریالی در نظر گرفته شده است.
بیدخام ادامه داد: با فعال سازی این طرح در صورتی كه مشترك با مبلغ 10 هزار تومانی به فعال سازی سرویس پرداخته باشد تعرفه‌های مكالمه‌های ثابت به همراه اول او به جای دقیقه ای 625 ریالی دقیقه ای 490 ریال محاسبه خواهد شد.همچنین اگر مشتركی بسته‌های خود را با پیش پرداخت 200 هزار ریالی فعال كند تعرفه هر دقیقه مكالمه ثابت به همراه اول او به جای 625 ریال 390 ریال محاسبه خواهد شد.


 
استفاده از خدمات مخابراتی در هر نقطه از شهر
معاون مخابرات استان تهران در ادامه صحبت‌های خود سرویس «پایا» را از دیگر سرویس‌های جدید مخابرات تهران برشمرده و افزود: به واسطه سرویس پایا (پرونده الكترونیكی یكپارچه ارتباطی) كه بیشتر مربوط به خدمات داخلی خود مخابرات می شود مشتركین می‌توانند امور مربوط به ارتباطات خود را در هر نقطه‌ ای از تهران به انجام برسانند. به عنوان مثال اگر فردی ساكن منطقه 2 مخابراتی تهران است می تواند با ارائه مداركی مانند فتوكپی شناسنامه، كارت ملی و مدارك حقوقی در منطقه پنج مخابراتی برای ثبت نام در سرویسی كه مایل است ثبت نام كند.


 
اینترنت 10 مگابایتی برای مجتمع های مسكونی
بیدخام سرویس «دیتا فون» را هم به عنوان چهارمین سرویس جدید مخابرات تهران معرفی كرد و گفت: این سرویس برای مجتمع‌های مسكونی درنظر گرفته شده كه در قالب این طرح مجتمع‌های مسكونی و به ویژه مجتمع‌های تازه ساخت می توانند به هنگام دریافت تلفن ثابت برای اشتراك ADSL مخابرات نیز ثبت نام كنند البته این طرح اختیاری است اما در شرایطی كه كاربر به استفاده از آن بپردازد و برای كل مجموعه اینترنت مخابرات را استفاده كند علاوه بر 1000 دقیقه مكالمه رایگان درون شهری از سرعت 10 مگ نیز برخوردار خواهد شد.
بیدخام در پایان یادآور شد:  نمایشگاه تلكام چهاردهم تا هفدهم مهر ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد و شركت مخابرات تهران در سالن 6 این نمایشگاه در غرفه‌ای به مساحت 320 متر به ارائه خدمات مختلف به مشتركان خود خواهد پرداخت.

نظرات : 0

ثبت نظر

22104