۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

ایران تلکام 2014 : پرداخت آنی تمامی قبوض خدماتی با شماره‌گیری‌ کد #707* جیرینگ

به گزارش ICTPRESS به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات ، مشترکان همراه اول می‌توانند با استفاده از کیف پول جیرینگ و یا کارت بانکی قبوض خود را به سهولت پرداخت کنند.

در حال حاضر مشترکان سیم کارت‌های دایمی همراه اول می‌توانند با گرفتن شماره #707* قبوض خدماتی را با شناسه پرداخت و قبض و صورتحساب خود را بدون شناسه پرداخت کنند.

براساس این گزارش، شرکت جیرینگ تصمیم دارد به منظور کامل کردن سبد خدماتی خود برای هر خدمتی سرشماره‌ای اختصاصی ارایه دهد.
در حال حاضر نیز سرشماره #777* جیرینگ، تنها سرشماره‌ای است که در کشور امکان شارژ فوق العاده سیم کارت‌های اعتباری را به مشترکان همراه اول ارایه می‌دهد.

جیرینگ همچون سال های گذشته، امسال نیز در سالن اختصاصی همراه اول سالن7، سالن A25 و غرفه فضای آزاد مقابل درب ورودی سالن A25 حضور خواهد داشت.

همچنین علاقمندان می توانند از روز آغاز نمایشگاه، اخبار ویژه این رویداد بزرگ مخابراتی را در سایت اینترنتی شرکت جیرینگ به نشانی WWW.JIRING.IR مشاهده کنند.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی، 14 تا 17 مهرماه با حضور 210 شرکت داخلی و 68 شرکت خارجی از 14کشور، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

اخبار « پانزدهیمن نمایشگاه تلکام ایران » را در سایت شرکت مخابرات ایران (www.tci.ir ) و در وب سایت گروه خبری تلکام نیوز (www.telecomnews.ir ) پیگیری نمایید.

نظرات : 0

ثبت نظر

75904