۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

ایران تلکام 2014 : آغاز پانزدهمین نمایشگاه تلکام با شعار مخابرات " شعار اول ها همیشه با شما "

به گزارش ICTPRESS به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات ، رئیس شورای سیاست گذاری گروه مخابرات ایران با اعلام این خبر گفت : شرکت های مخابرات ایران ، ارتباطات سیار ایران ، ارتباطات ثابت ایران ، مخابرات استان تهران ، مبین نت ، تالیا ، شرکت خدمات اول مخابرات ، گروه کارخانجات شهید قندی ، شرکت ارتباطی ضحی کیش ، آی سیما ، شرکت سرمایه گذاری کارکنان و جیرینگ ، مجموعه گروه مخابرات ایران را تشکیل می دهند ، که امسال نیز با حضور در سالن های 6 ، 7 و A 25 نمایشگاه به روزترین فعالیت ها و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار می دهد.

دکتر زارعیان با بیان این موضوع که امسال پنجمین سالی ست که شرکت های مخابراتی کشور درقالب گروه در نمایشگاه حضور دارند گفت : ایجاد فرصت جهت ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات ، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت پویا و تامین نیازهای این صنعت در کشورمان ، فراهم کردن بستر مناسب جهت انتقال فناوری از جمله اهداف گروه مخابرات ایران است.

گفتنی است علاوه بر شرکت های داخلی و خارجی ، تعدادی از دانشگاههای صنعتی کشور ، سایت های خبری و نشریات مرتبط با صنایع مخابرات نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند . همچنین کارگاهها و سمینارهای آموزشی و تخصصی از سوی گروه مخابرات ایران در طول برپایی نمایشگاه برگزار می شود.

در همین راستا ستاد خبری گروه مخابرات ، امسال نیز بصورت متمرکز در راستای اطلاع رسانی از آخرین اقدامات ، خدمات و دست آوردهای شرکت گروه مخابرات فعالیت می نماید و تمامی اخبار ، گزارشات ، مصاحبه ها و تصاویر خبری از امروز تا پایان نمایشگاه در صفحه ویژه این گروه با نام اخبار « پانزدهیمن نمایشگاه تلکام ایران » را در سایت شرکت مخابرات ایران (www.tci.ir ) و در وب سایت گروه خبری تلکام نیوز (www.telecomnews.ir) پیگیری نمایید.

نظرات : 0

ثبت نظر

69172