۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

وزیر ارتباطات در غرفه ICTPRESS در ایران تلکام 2014 : سهم IT در وزارت بیشتر از ارتباطات میشود

به گزارش ICTPRESS ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر نقش ICT مهم است گفت: در این میان سهم فناوری اطلاعات رو به گسترش است.
واعظی در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه خبری آی سی تی پرس که سهم هر کدام از عناصر IT و CT در وزارت ICT چقدر است تا نگاه توسعه ای به آن در هر دو بخش به چه نحوی تعریف شود ، تصریح کرد: تاکنون ارتباطات سهم بالاتری در وزارت داشته است اما با روندی که از فناوری اطلاعات و نیاز توسعه آن احساس میشود انتظار می رود در آینده نزدیک فناوری اطلاعات سهم بیشتری را به خود اختصاص دهد.
وی افزود: این موضوع علیرغم اهمیت و جایگاه ارتباطات به عنوان زیرساخت ارتباطات است.
واعظی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ICTPRESS مبنی بر اینکه پیام وزیر ارتباطات به رسانه های ICT چیست ، اظهار داشت: رسانه ها نقش موثری در توسعه فرهنگی دارند و جایگاه مهم آن ها در چرخه اطلاع رسانی بارز است اما نکته مهم فعالیت بی حاشیه و بی سمت و سوی رسانه هاست که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی در تشریح موضوع گفت: این به معنای آن است که در مواجهه با مواردی مانند اپراتورها جهت گیری های خاص از سوی رسانه ها صورت نگرفته و اصحاب رسانه به صورت آزاد و در مسیر حقیقت، رسالت واقعی خود را پی گیری کنند و به نفع یا به ضرر مثلا فلان اپراتور یا نهادی اطلاع رسانی نکنند.
پانزدهمین نمایشگاه ایران تلکام موسوم به ایران تلکام 2014 از روز دوشنبه 14 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرده و تا روز پنجشنبه 17 مهر ماه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 16 عصر میزبان مخاطبان و علاقه مندان است.

نظرات : 0

ثبت نظر

46125