۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

ایران تلکام 2014 : مديرعامل همراه اول از دسترسي 35 شهر به نسل سوم تلفن همراه خبر داد

به گزارش ICTPRESS ، وحید صدوقی در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ، ایران تلکام 2014 در جمع خبرنگاران افزود: همراه اول 68 میلیون مشترک داشته که در یک ماه گذشته بالغ بر 45 میلیون مشترک از این شرکت خدمت دریافت کرده اند .
وی گفت : پوشش سرویس دهی این شرکت بالغ بر یک هزار و 239شهر و 70 هزار کیلومتر جاده های شهری و روستایی است .
صدوقی تصریح کرد: با توجه به عمر 20 ساله شبکه همراه اول در برنامه ای و ظرف سه سال آینده نوسازی پنج هزار سایت برای رسیدن به نسل جدید تلفن همراه در دست اقدام است.
وی درباره بروز اختلال در شبکه همراه اول نیز گفت : با توجه به برنامه به روز رسانی آنتن های بی تی اس برای ارائه نسل های جدید تلفن همراه ، اختلالاتی در برخی از مناطق بروز کرده که ما تلاش داریم با انتقال این تغییرات در ساعات کم ترافیک و حتی روزهای تعطیل ، مشکلات کمتری را برای مشترکان ایجاد کنیم .
وی همچنین به طرحهای شرکت همراه اول برای ارائه خدمات جدید به مشترکان این شرکت اشاره کرد و گفت : یکی از طرحهایی که سال آینده راه اندازی خواهد شد سرویس قبض آنی است که با استفاده از این سرویس مشترکان دائمی همراه اول نیز مانند مشترکان اعتباری می توانند لحظه ای میزان کارکرد و بدهکاری خود را مشاهده کنند .
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار همچنین در پاسخ به سئوالی درباره تاثیر نرم افزارهای ارتباطی بر درآمد این شرکت گفت: با وجود فعالیت رو به گسترش شبکه های مجازی ارتباطی در حوزه ارتباط صوتی و پیامک انبوه همراه اول با افزایش درآمد روبرو بوده ، اما در حوزه پیامک عادی ، درآمد شرکت ثابت مانده است .

نظرات : 0

ثبت نظر

49521