۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

مدیر اپل طی نامه ای از کارکنانش تشکر کرد

به گزارش ICTPRESS ، تایم کوک به شیوه خاص خودش از تمامی کارکنان به خاطر این موفقیت تشکر میکند و همچنان به تمجید از دو محصول جدید یعنی iPhone 6 و iPhone 6 plus می پردازد، ولی خاطر نشان می کند که همچنان شکاف بزرگی بین تأمین و تقاضاست.
از فروشگاه App Store هم بعنوان یک منبع درآمد مهم یاد شده و اینکه بر خلاف پسرفت بازار PC، Mac همچنان به پیشرفت خود ادامه داده.
متن کامل نامه به این شرح است:
تیم کارکنان
امروز ما بالاترین میزان درآمد شرکت در ماه سپتامبردر کل تاریخ اپل و بیشترین و قویترین نرخ رشد را در هفتمین سه ماهه (اشاره به زمان عرضه iPhone 5) گزارش دادیم. این نتایج فوق العاده بدلیل کار سخت و فداکاری شما صورت گرفته.
خریداران در سراسر دنیا عاشق iPhone 6 و iPhone 6 plus هستند که آن را بسرعت تبدیل به سریعترین و موفقترین عرضه گوشی اپل در تاریخ کرد. Mac رکورد را در دنیای PC رقم زد در حالیکه سایر رقبا در این زمینه دچار رکود شدند. App Store هم عامل مهم دیگری در زمینه رشد درآمد مالی این شرکت بود.
امروز سرویس جدید ما یعنی Apple Pay در آمریکا شروع بکار میکند که به مشتریان راهی ساده، امن و خصوصی را برای پرداختهایشان فراهم می کند. آخر این هفته هم فروش iPad Air 2 که باریکترین تبلت دنیا و قویترین iPad تولید شده توسط ما میباشد شروع می شود. iMac جدید 27” با صفحه نمایش Retina 5k که هفته پیش معرفی کردیم از همین حالا بعنوان بهترین تجربه تصویری در کامپیوتر تحسین همگان را بدنبال داشته. این یک صف آرایی رویایی برای فصل تعطیلات است.
بدلیل همکاری نزدیک و عمیق بین تیمهای ما میزان رضایت مصرف کنندگان از تمام محصولات مرتبا در حال افزایش است. iOS 8 و OS X Yosemite سطح رقابت در دنیای سیستم عاملهای موبایل و دسکتاپ را بالا بردند و در کنار هم بگونه ای ظریف و قابل فهم کار می کنند که فقط از عهده اپل برمی آید.
آخر هفته جاری با گروهی از کارکنان اپل در پکن ملاقات می کنم که قرار است ضبط شود تا شما بتوانید در AppleWeb تماشا کنید. لطفا اگر سئوالی دارید در آنجا قرار دهید و من تا جایی که بتوانم به آنها پاسخ می دهم.
تبریک بابت نتایج بسیار عالی که در کنار هم بدست آوردیم. همگی می توانیم بابت این نتایج به خود ببالیم، کاری که باعث شده اپل همچنان بعنوان سردمدار نوآوری در دنیا شناخته شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

63445