۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

اپلیکیشن ثبت وقایع سونی به روز رسانی شد

به گزارش ICTPRESS، اکنون سونی با ارائه به روزرسانی 2.6.A.0.10 توانسته قابلیت اشتراک گذاری وقایع را نیز برای کاربران این برنامه فراهم آورد تا دوستان آنها نیز بتوانند از فعالیت های فیزیکی شما از طریق شبکه های اجتماعی یا سایر روش ها با خبر شوند.
برای انجام اینکار تنها کافی است یکی از فعالیت های ثبت شده را انتخاب کرده و با زدن دکمه مرتبط با اشتراک گذاری در بالای سمت راست برنامه آن را به همراه یک متن و عکسی که تهیه کردید به دوستانتان نیز نشان دهید. برای دریافت این برنامه می توانید با جستجوی عبارت lifelog در پلی استور گوگل اقدام به نصب آن کنید.
.....................
به روزرسانی جدید اپلیکیشن های سونی
برنامه واکمن سونی یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های پخش موسیقی در بازار گوشی های هوشمند است، ولی در به روزرسانی 8.5.A.3.2 این اپلیکیشن کاربران ساعت های هوشمندی که از سیستم عامل پوشیدنی اندروید استفاده می کنند را قادر می سازد تا با همگام سازی لیست موسیقی ها بین ساعت هوشمند و گوشی شما را قادر به پخش از ادامه آهنگ می پردازد.
همچنین با افزوده شدن سرویس اسپاتیفای به خدمات دهندگان این برنامه می توان اینگونه فرض کرد که شایعاتی که در مورد ارائه این سرویس در پلی استیشن تا پایان این ماه مطرح شده بود حقیقت دارند.
در نهایت تغییرات ظاهری اندکی نیز به این برنامه افزوده شده که هماهنگی بیشتری با طراحی متریال اندروید پنج فراهم می آورد، پس برای دریافت به روزرسانی جدید شما می توانید از همین امروز اقدام کنید.
.....................
سونی اکسپریا M4 آکوآ مقرون به صرفه ترین گوشی MWC
گوشی های بسیاری در کنفرانس بین المللی موبایل معرفی شدند که برخی از آنها با عملکرد خارق العاده ای که از خود نشان دادند توانستند جوایز متعددی برای تولید کنندگانشان به ارمغان آورند، ولی اگر واقع بین باشیم متوجه می شویم که همه نمی توانند یا نمی خواهند نزدیک به دو میلیون برای خرید گوشی هزینه کنند و اینجاست که ارزش میانرده ها خود را نشان می دهد.
اکسپریا M4 آکوآ با شمایلی مشابه آخرین پرچمدار سونی Z3 توانسته استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و خاک IP68 را فراهم آورد.
پردازنده آن یک اسنپدراگن 615 هشت هسته ای با قابلیت پشتیبانی از پردازش 64 بیتی است که از دو پردازنده چهار هسته ای A53s تشکیل شده و یکی در فرکانس 1.7 گیگاهرتز و دیگری 1.0 گیگاهرتز کار می کند و برای پردازش های گرافیکی از یک پردازنده گرافیکی آدرنو 405 بهره گرفته می شود.
این دستگاه اولین گوشی سونی خواهد بود که در آن از آخرین نسخه اندروید استفاده شده و با قیمتی زیر یک میلیون تومان می تواند بهترین میانرده امسال باشد.

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

80511