۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

سومین همایش ملی دفاتر پیشخوان دولت فردا سه شنبه 22 اردیبهشت 94 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، رونمايي از چند طرح ملي با حضور مسوولان بلند رتبه كشور از جمله برنامه هاي سومين همايش دفاتر پیشخوان خدمات دولت است.

نمایشگاه دستاوردهای این حوزه نیز در حاشیه این همایش ملی برپا می شود.

این همایش با هدف ارتقاء آگاهی های دستگاه های اجرایی و مردم در قبال مزایا ، ابعاد و آثار اقتصادی و اجتماعی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی در سراسر کشور، تبیین جایگاه دفاتر پیشخوان در دولت الکترونیک و ارتقاء روند واگذاری خدمات دستگاه های دولتی و بخش عمومی غیردولتی به دفاتر پیشخوان دولت،معرفی خدمات واگذار شده و ارائه پتانسیل و زیرساختهای ایجاد شده در شبکه دفاتر پیشخوان دولت و معرفی خدمات جدید واگذار شده و ارائه قابلیت و زیرساخت های ایجادشده در شبکه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی برگزار خواهد شد.

مهندس علی فلاح ، رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان در مورد برگزاری همایش پیشخوان خدمات دولت گفت: برای تحقق دولت الکترونیک و دولت همراه باید تمام امکانات و زیرساخت ها فراهم شوند و هدف گذاری های لازم صورت گیرد.

فلاح با اشاره به اینکه در حال حاضر 16 هزار دفتر پیش خوان دولت در سراسر کشور وجود دارد، گفت: براساس قانون باید دفاتر مشابه همانند دفاتر خدمات شهری و پلیس +10 هم با دفاتر پیش خوان تلفیق شوند، تا هم افزایی بین خدمات مشترک بوجود بیاید و از سوی دیگر دسترسی مردم بیشتر و راحت تر شود.
وی خاطرنشان کرد: به طور متوسط 70 هزار نفر در این شبکه مشغول به کار هستند و در کنار آن 350 هزار شغل غیر مستقیم نیز ایجاد شده است.
در سومین همایش ملی دفاتر پیشخوان از 5 طرح بزرگ در این حوزه رونمایی می شود.
بزرگ ترین طرحی که در این هماش رونمایی خواهد شد از طریق همکاری با نهاد ریاست جمهوری حاصل شده و شخص رییس جمهوری در طول یک سال گذشته بسیار بر اجرای آن تاکید کرده است.
یک طرح با همکاری وزارت بهداشت و درمان، یک طرح با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دو طرح نیز با همکاری سازمان ثبت احوال رونمایی می شود.

سومین همایش ملی دفاتر پیشخوان دولت روز سه شنبه 22 اردیبهشت 94 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزار می شود.

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

44370