۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

عملیاتی شدن ۵ طرح دفاتر پیشخوان / واگذاری سهم بیشتر تصدی گری دولت به دفاتر پیشخوان

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، سومین همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور و حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در سالن اجلاس سران برگزار و چند طرح مرتبط با این دفاتر رونمایی و عملیاتی شد.
نخستین طرح رونمایی و عملیاتی شده سامانه ثبت و پیگیری الکترونیکی مکاتبات دولتی است که با ارتباط آنلاین به صورت نمادین از طریق استان سیستان و بلوچستان اجرایی شد.
با اجرای این طرح از این پس مردم می‌توانند نامه‌ها و درخواست‌ها، شکایات، پیشنهادهای خود را از طریق مکاتبات الکترونیکی به اطلاع دولت برسانند.
همچنین طرح کارت سلامت صنوف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طرح استعلام تأییدیه تحصیلی الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش، طرح انتقال ترافیک دفاتر پیشخوان خدمات دولت بر بستر شبکه ملی اطلاعات و طرح ارائه خدمات کارت ملی هوشمند از طریق شبکه دفاتر پیشخوان دولت از دیگر طرح هایی است که با رونمایی از آن از امروز عملیاتی شد.
رئیس این همایش در سخنانی گفت: این طرح‌ها به علت آن که قابل اجرا و عملیاتی است رونمایی شد.
فیض بخش افزود: طرح استعلام تأییدیه تحصیلی الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش دو میلیون تراکنش، طرح ملی کارت ملی هوشمند 16 میلیون تراکنش و طرح کارت سلامت صنوف وزارت بهداشت 2 میلیون تراکنش را پوشش خواهد داد.

نظرات : 0

ثبت نظر

92533