۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

جستجوی خانه با اپلیکیشن موبایل

به گزارش ICTPRESS ،  اپلیکیشن "اسکانو" برای سهولت دسترسی به بازار املاک ایران طراحی شده و ابزاری برای جستجوی سریع و آسان بازار مسکن از طریق موبایل و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید محسوب می شود.
این اپلیکیشن ۱۰ مگابایت حجم دارد و بر روی دستگاههای اندروید نسخه ۴.۲ به بالا قابل نصب است.
این نرم افزار کاربردی، امکان جستجوی املاک قابل معامله در بازار مسکن را در شهرهای بزرگ برای کاربران فراهم می کند و به دلیل داشتن بانک اطلاعاتی از املاک، اطلاعات دقیق و جامعی از شاخص های مختلف ملک و مسکن همراه با تصویر در اختیار کاربر قرار می دهد.
از دیگر ویژگیهای اسکانو می توان به قابلیت "گوش به زنگ" برای اطلاع از ورود ملک مورد نظر به سیستم اشاره کرد که با استفاده از این ویژگی، متقاضیان می توانند با درج ملک موردنظر خود در سیستم جستجو، به محض ورود ملک به سیستم در اسرع وقت به فایل ملک موردنظرشان دسترسی پیدا کنند.
در این اپلیکیشن کاربران با ورود به حساب کاربری خود می توانند از هر دستگاهی به فهرست ذخیره شده خود دسترسی داشته باشند و ازطریق ارسال پیام یا تماس تلفنی به طور مستقیم با فروشندگان ملک ارتباط برقرار کنند.
اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک اسکانو به صورت رایگان از اینجا ttp://myket.ir/App/com.eskano.android/%D۸%A۷%D۸%B۳%DA%A۹%D۸%A۷%D۹%۸۶%D۹%۸۸ قابل دانلود است.

نظرات : 0

ثبت نظر

42689