۱۴۰۳ جمعه ۱۴ اردیبهشت

GITEX 2015 Dubai : سه ماه تا برگزاری نمایشگاه جیتکس35 امارات در دوبی/26 تا 30 مهر 94

 

 

فروشگاه جیتکس GITEX SHOPPER 2015 Dubai ، شنبه تا شنبه از 11 تا 18 مهر 94 برابر با 3 تا 10 اکتبر 2015 در مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار می شود. این نمایشگاه هشت روز قبل از برگزاری نمایشگاه جیتکس در همین محل پایان می یابد.

زمان بازدید از 11 صبح تا 11 شب برنامه ریزی شده است.

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، نمایشگاه جیتکس امارات بزرگترین و پر اهمیت ترین رویداد حوزه ICT در خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا به شمار میرود که همه ساله در ماه اکتبر، میزبان علاقه مندان به مدت 5 روز است.

این نمایشگاه در هفته فناوری امارات برپا میشود و از اقصی نقاط جهان برای میزبانی غرفه ها و عرضه آخرین دستاوردها و همچنین متخصصان از کشورهای جهان برای بازدید نمایشگاه گردهم می آیند و نمایندگان رسانه های مختلف دنیا بصورت های مختلف مکتوب ، صوتی و تصویری ، اتفاقات گوناگون این رویداد را به جهان مخابره می کنند.

 

 

 

 

بنابراین گزارش ، نمایشگاه GITEX2015 ، در موضوعات و بخش‌های متنوعی شامل شبکه و امنیت، شرکت‌های کوچک و متوسط، سخت افزار، ارتباطات و مخابرات، دولت الکترونیکی، کسب و کار دیجیتالی، بازاریابی دیجیتالی، موبایل و ارتباطات سیار، اپلیکیشن و محتوا، تجارت الکترونیکی و نرم افزار، فناوری رایانش ابری، راهکارهای اقتصادی و کارآفرینی، فناوری بی سیم و بسیاری موارد مرتبط با این موضوعات برگزار خواهد شد.


تمرکز ویژه سی و پنجمین نمایشگاه جیتکس، از سوی برگزار کنندگان و دولت امارات بر مراکز داده یا دیتا سنتر ، چاپ سه بعدی، علم رباتیک ، حمل و نقل هوشمند و هواپیماهای بدون سرنشین خواهد بود.

 

 

 


به گزارش ICTPRESS ، دولت امارات در حالی سال فناوری 2015 را سال دولت همراه آغاز کرده است که وزیر ارتباطات دولت ایران نیز سال 94 را سال تحقق دولت همراه معرفی کرده است.

طبق گفته بسیاری از متخصصان فناوری در جهان ، جیتکس فرصتی برای آشنایی شرکت ها با شرکا ، رقبا و مشتریان از اقصی نقاط دنیاست و می تواند دریچه ای به روی آینده صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در خاورمیانه تلقی شود . 

رویدادی که در نوع خود بزرگترین و پر اهمیت ترین رویداد در خاورمیانه آفریقا و جنوب آسیا به شمار می رود . 

سال گذشته سی چهارمین دوره نمایشگاه جیتکس موسوم به GITEX2014 بیش از 130 هزار بازدیدکننده از 150 کشور جهان را میزبان بود و در آن بیش از 3700 غرفه دار از 61 کشور جهان حضور یافتند.

بخش عمده تمرکز نمایشگاه جیتکس 2014 بر روی شهرهای هوشمند بود . خدمات ابری و ارتباطات سیار در کنار بزرگ داده یا بیگ دیتا به صورت قابل توجهی محورهای اصلی این نمایشگاه را در دوره سی و چهارم متجلی کردند.

 

 

 

 

جیتکس 2014 که از 12 اکتبر تا 16 اکتبر 2014 برگزار شد، نشان داد که روند توسعه ای خاورمیانه قویا به آینده صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته است .

 

 

 

 

به گزارش ICTPRESS ، نمایشگاه جیتکس که از سال 1981 هر سال در امارات متحده عربی برگزار می شود دروازه ای به روی صنعت ICT در خاورمیانه و شمال آفریقا است.

نمایشگاه جیتکس همه ساله پذیرای هزاران بازدید کننده از مدیران و متخصصان و کارشناسان و کاربران است که به منظور آشنایی با فناوری های جدید، توسعه کسب و کار، شناسایی و ملاقات نزدیک با تامین کنندگان، اخذ نمایندگی محصولات و خرید و سفارش و همچنین کشف فرصت‌های جدید کسب و کار از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

تا برگزاری نمایشگاه جیتکس 2015 با احتساب امروز و روز برگزاری ، به میزان 93 روز زمان وجود دارد. فروشگاه جیتکس شاپر 4 روز و نمایشگاه جیتکس 2015 دوبی ، 19 روز پس از برگزاری نمایشگاه ایران تلکام 2015 ، برگزار می شود.

علاقه مندان برای ثبت نام جهت بازدید نمایشگاه جیتکس 2015 می توانند از طریق لینک زیر اقدام کنند:


https://secure11.eventadv.com/gitex


علاقه مندان برای ثبت نام در کنفرانس های جانبی نمایشگاه جیتکس 2015 می توانند از طریق لینک زیر اقدام کنند:


http://www.gitex.com/page.cfm/Action=Form/FormID=32/t=m



اطلاع رسانی آنلاین نمایشگاه جیتکس GITEX 2015

 
شبکه خبری ICTPRESS همه ساله و منطبق با اهداف خود که همراهی و اطلاع رسانی آنلاین رویدادهای مشابه را نیز دربر دارد، همزمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس ، علاقه مندان را لحظه به لحظه در جریان اخبار نمایشگاه و فروشگاه جیتکس و آخرین فناوری های رونمایی شده در این نمایشگاه، قرار میدهد.

 

 

 


اگر علاقه مند به دریافت اخبار نمایشگاه جیتکس قبل ، حین برگزاری و پس از برگزاری نمایشگاه خصوصا جیتکس 2015 هستید می توانید از طریق سایت www.ictpress.ir با جستجوی کلید واژه GITEX2015Dubai به راحتی به این اخبار دسترسی یابید و یا از طریق لینک زیر اقدام کنید:


http://www.ictpress.ir/?lang=fa&act=search&myquery=gitex

 



شما می توانید فیلم کوتاه تبلیغاتی از نمایشگاه جیتکس 2014 را به پیوست همین خبر مشاهده کنید...

 

 

 

 

ICTPRESS English Report:

 

Dubai World Trade Centre MAP


Trade Centre 1, Exit 53 Dubai United Arab Emirates

GITEX 2015, 35th Gitex Technology Week 2015 is starting on 18 October, 2015 and ending on 22 October, 2015.


The Trade Show, Fair and Exhibition is placed at the Dubai World Trade Centre.

GITEX 2015, 35th Gitex Technology Week 2015 touches on topics like Technology, Technology Management, Computer, Information Technology, Software, Mobile Apps and Digital Marketing.

This Trade Show, Fair and Exhibition is believed to be joined by around 142000 people.

35th Gitex Technology Week 2015 is organized annually.

 

Guests on the GITEX 2015 will be market leaders and specialists within the Technology, Technology Management, Computer, Information Technology, Software, Mobile Apps and Digital Marketing community with the following job areas:


  • Manufacturer / OEM
  • Mobile & Network Operator
  • Oil & Gas
  • Public Sector / Government
  • Retail / Wholesale / Distributor
  • Advertising, Publishing & Media
  • Banking & Finance
  • Consultancy Services
  • Education & Training
  • Healthcare

 

The exhibitors of 35th Gitex Technology Week 2015 will include corporations and decision makers from the Technology, Technology Management, Computer, Information Technology, Software, Mobile Apps and Digital Marketing markets. Such as :


  • GULFCOMMS
  • Mobile Apps
  • Consumer Technology
  • Cloud Computing
  • Card Technology
  • Hardware
  • Network and Security
  • SME
  • Software
  • Digital Marketing
  • Government
  • International Zone

 

#Technology #Management #Computer #Information #Software #Mobile #Apps #Digital #Marketing #Gitex

نظرات : 0

ثبت نظر

64740