۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

دانشجویان اولین دوره کارشناسی ارشد دانشکده پست و مخابرات فارغ التحصیل می شوند

به گزارش ICTPRESS، دکتر وحید یزدانیان درخصوص سرنوشت دانشجویان ارشد این دانشکده گفت: سه سال پیش دانشجویان ارشد، در رشته مخابرات سیار در دانشکده پست و مخابرات پذیرش شدند که به دلیل عدم هماهنگی و طولانی شدن پروژه ها در معرض اخراج قرار گرفته بودند.
وی با بیان اینکه دانشکده باید امکانات تحقیقاتی لازم را برای انجام پروژه ها در اختیار دانشجویان قرار دهد افزود: با برنامه ریزی و ایجاد کانال های ارتباطی مناسب میان اساتید و دانشجویان، روند فارغ التحصیلی این دانشجویان را  سرعت بخشیدیم.
رئیس دانشکده پست و مخابرات اظهار کرد: از این دانشجویان مجدد خواستیم تا با برقراری ارتباط با اساتید، کار پروژه های خود را دنبال کنند.
وی با بیان اینکه موضوع پایان نامه اکثر این دانشجویان 3G است، افزود: در زمینه بهره گیری دانشجویان از آزمایشگاه های مرتبط با 3G همکاری های لازم صورت گرفته است.
یزدانیان تصریح کرد: امیدواریم با همت دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد طی ماه های آینده شاهد فارغ التحصیلی این عزیزان باشیم.
وی به انجام پروژه های دانشجویی دانشکده پست و مخابرات اشاره کرد و گفت: دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند محصولات سخت افزاری و نرم افزاری در دست خواهند داشت.
یزدانیان درباره ضرورت تشکیل مدارس تابستانی دردانشگاهها گفت: ایجاد مدارس تابستانی به افزایش خلاقیت و کارآفرینی می انجامد و مارا به یکی از اهداف خود، برای ارتباط گیری بهتر، میان صنعت و دانشگاه نزدیک تر می کند.
رئیس دانشکده پست و مخابرات با اشاره به اینکه در تمام دانشگاه ها مراکز تحقیقاتی معتبر دنیا در کنار برگزاری کنفرانس ها و سمینارهای علمی، مدارس تابستانی را نیز برگزار می کنند، افزود: برگزاری این مدارس فرصت مناسبی است تا فاصله دو سال تحصیلی با آموزه های عملی و اجرایی همراه شود.
وی بر اشتراک گذاری تجربه متخصصان و کارشناسان در مدارس تابستانی تاکید کرد و ادامه داد: مباحث تخصصی به گونه ای ارائه می شود که مخاطبین در کلاسها را اقناع  کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

53727