۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

تفاهم همکاری بین استانداری خراسان جنوبی و شرکت پست به امضا رسید

به گزارش ICTPRESS، این تفاهم نامه فی مابین استانداری خراسان جنوبی به نمایندگی وجه اله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی از یک طرف و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست از طرف دیگر منعقد شده و طرفین متعهد به انجام مفاد آن هستند.
مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در مراسم امضای این تفاهمنامه گفت: با اجرای تفاهمنامه مزبور مقدمات اجرایی شدن دولت الکترونیک در استان فراهم می شود.
حسین مهری، یکپارجه سازی شبکه توزیع از طریق شرکت پست، استفاده از پتانسیل دفاتر ICT روستایی برای ارائه خدمات نیابتی سازمانها، استفاده از سرویس پست الکترونیک به عنوان پل ارتباطی دولت و مردم، پیاده سازی سامانه یکپارچه نشانی ایرانیان نظام GNAF با محوریت کد پستی ده رقمی را از جمله مفاد این تفاهمنامه ذکر کرد.
وی، ثبت مستمر و به هنگام تغییرات بانک کد پستی در سیستم GIS با استفاده از کد پارسل، ایجاد سرویس تبادل ارتباطات بین دستگاهی برای ارائه کد پارسل( یا جغرافیایی) هر عارضه با استفاده از داده واسط کد پستی و از طریق وب سرویس استعلام بر خط نشانی پست، بهنگام سازی چارچوب کارگاهی در بانک اطلاعات کد پستی بر اساس طبقه بندی بین المللی ISIC را از دیگر مفاد این تفاهمنامه اعلام کرد.
تشکیل کارگروه مشترک برای تدوین برنامه ها، دستورالعمل ها و راهکارهای اجرایی عملیات، معرفی نماینده طرفین برای تبادل اطلاعات، نقشه ها و امور مربوطه، تعیین و تدوین سرفصل های آموزشی و تهیه مطالب مربوطه و شرکت در جلسات فنی کارگروه مشترک برای بازنگری فرآیندها، رفع مشکلات و موانع احتمالی از جمله تعهدات طرفین در این تفاهم نامه است.
در این تفاهم نامه شرکت پست نسبت به درج کد پارسل به ازای هر کد پستی جدید یا به روز شده در بانک اطلاعات کد پستی، درج کد ISIC و عنوان فعالیت کارگاه بر اساس نظام طبقه بندی بین المللی ISIC برای هر کارگاه در بانک اطلاعات کدپستی، متعهد شده است.
تشکیل کارگروه بهنگام سازی نقشه پارسل شهری و استانی به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و دبیر یا اداره پست و عضویت شهرداری، دفتر آمار، اطلاعات، GIS ، دفتر شهری استانداری، دفتر فناوری اطلاعات و امنیت ارتباطات اداره کل فناوری اطلاعات و همچنین اداره ثبت اسناد و املاک و اداره ثبت احوال استان از جمله تعهدات استانداری در این تفاهم نامه آمده است.
این تفاهم نامه در 8 ماده، یک تبصره و در دو نسخه در 24 مردادماه جاری تهیه و تنظیم و به امضای طرفین رسید.

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

94977