۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

مایکروسافت برای شما اخبار می خواند

به گزارش ICTPRESS، این خبر زمانی پخش شد که نسخه قابل دانلود آن در یکی از سایتها دیده شد.
همچنین گفته شده که برنامه توسط Bing نوشته و توسعه داده شده و هدفش هم این هست که مسیر رفت آمد روزانه شما از منزل به محل کار و برعکس رو مفیدتر بکنه چون که شما حتی میتونید زمان رانندگی هم به این اخبار گوش کنید. البته هرچقدر گشتیم نتونستیم نسخه دانلودی رو پیدا کنیم و اینطور بنظر میرسه که برداشته شده.
ظاهرا NewsCast از برنامه تبدیل تکست به صوت Bing  استفاده میکنه تا خبرها رو برای شما بخونه و ندت زمان هر کدوم هم 30 ثانیه هست. پس صدای اون مثل Cortana نیست. به شما اجازه میده که بتونید خلاصه ای از اخبار رو برای بعد ذخیره کنید.
به غیر از این یک دکمه feedback در نظر گرفته شده که شامل یک ارزیابی 3 پرسشی هست برای تست برنامه قرار داده شده. اما چیزی که جالب به نظر میرسه اینه که برنامه ای که برای دانلود قرار داشت مختص سیستم عامل iOS بود شاید یکی از دلایلش این باشه که خیلی از کارکنان مایکروسافت و کسانیکه برنامه های جدید رو آزمایش میکنند از iPhone یا iPad استفاده میکنند.
اونطوری که قبلا در خبرها داشتیم فیس بوک هم در حال کار روی برنامه ای برای اخبار کوتاه هست ولی این دو برنامه شباهت آنچنانی با هم ندارند ولی به هر حال رقابت جالبی برای جذب مخاطب بین اونها شکل خواهد گرفت.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

88859