۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

گزارش ICTPRESS از کنفرانس خبری مطبوعاتی آسیاتک و TP-LINK در تهران

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، محمدعلی یوسفی زاده، مدیرعامل شرکت انتقال داده‌های آسیاتک گفت: ما به دنبال آن بودیم تا خدمات خود را بدون محدودیت‌های تکنولوژیکی ارائه دهیم و برای این کار به دنبال تامین‌کننده‌ای بودیم که تجربه جهانی داشته و بتواند نیازهای کاربران ما را برآورده کند، لیکن به همین دلیل تی پی لینک را به عنوان شریک تجاری خود برگزیدیم.

 


وی در ادامه افزود: پس از دریافت پروانه قرار است سرویس‌های جدیدی را به مشتریان ارائه دهیم. بعضی از این سرویس‌ها آماده هستند و پیاده‌سازی شده‌اند و تست‌های لازم روی آنها صورت گرفته است. یوسفی زاده به سرویس آسیا اسکای اشاره کرد که یک سرویس نقطه به نقطه است و قرار است پس از اخذ مجوز FCP اجرایی شود. 
وی گفت: برنامه ریزی کرده‌ایم تا سرویس‌های متنوعی از جمله سرویس تلفن ثابت بر بستر آی پی، MVNO و بسیاری خدمات دیگر را ارائه دهیم.
وی همچنین گفت: در حال جابجایی و اعمال تغییرات هستیم که این موضوع ممکن است در سرویس نهایی که به کاربر نهایی ارائه می‌شود، منجر به نوساناتی شود اما برنامه ما جلوگیری از این مسئله است. 
حسین علی‌محمدی، معاون کسب و کار شرکت انتقال داده‌های آسیاتک نیز در این نشست درباره نحوه همکاری دو شرکت توضیحاتی را ارائه داد و گفت: بر اساس همکاری آسیاتک و تی‌پی لینک، از این به بعد کاربران آسیاتک در بسته‌های DSL Box می‌توانند انواع مختلف مودم‌های تی‌پی لینک را به همراه خدمات آسیاتک تحویل بگیرند. 

 


بر اساس تحقیقاتی که انجام داده‌ایم نیاز‌های مختلف کاربران سنجیده شده و برای پاسخ به این نیازها، بسته‌های ترکیبی مختلفی با انواع مدل‌های مودم‌های تی‌پی‌لینک ارائه می‌شود. آن دسته از کاربرانی که هنوز ISP خود را انتخاب نکرده‌اند، با خرید مودم‌های TP Link، مبلغ ۲۲ هزار تومان تخفیف خرید اشتراک اینترنت آسیاتک دریافت می‌کنند.
در ادامه این نشست خبری ، لورنس لو، مدیر عامل تی پی لینک در ایران ضمن ابراز خوشحال از همکاری با آسیاتک، گفت: TP-Link در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد. محل اصلی این شرکت در شنجن چین است و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه تجهیزات شبکه خانگی است.

 


وی افزود: ما به دنبال توسعه‌ راهکارهای تجهیزات شبکه‌های خانگی و اداری هستیم. تی پی لینک بر اساس تحلیل IDC با در دست داشتن سهم ۴۳.۶ درصدی از بازار، برند اول تجهیزات شبکه خانگی در سطح جهان شناخته می‌شود.
وی با بیان این که مجموع فروش جهانی این شرکت در سال ۲۰۱۴ از مرز ۲ میلیارد دلار گذشته است، گفت: از زمان فعالیت در ایران ۱۵۰ مدل محصول را به بازار معرفی کرده‌ایم و در سال ۲۰۱۴ بیش از یک میلیون قطعه در ایران فروخته‌ایم. از زمان شروع فعالیت در ایران رشد متوسط ما در این کشور ۴۵.۳۲ درصد بوده است. ما به دنبال توسعه فعالیت‌هایمان در ایران هستیم و همکاری با آسیاتک نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

96493