۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

سرمایه گذاری عظیم LG روی صفحه نمایشهای OLED

به گزارش ICTPRESS، اونها چیزی نزدیک به 8.5 بیلیون دلار برای تولید و توسعه تکنولوژی OLED طی سه سال آینده در نظر گرفتند که شامل تمام محصولات این کمپانی از تلویزیون گرفته تا اتومبیل و دستگاههای پوشیدنی میشه.
اونطور که ال جی اظهار میکنه برنامه اصلی اونها روی این بازار بکر معطوف شده و اینکه بتونند با کمپانی های دیگه رقابت کنند. یکی از دلایلی که ال جی قصد داره چنین سرمایه عظیمی رو برای OLED صرف کنه به رقابت شدید اونها با سامسونگ برمیگرده.
استفاده از OLED انعطاف پذیر در ماشین و دستگاههای پوشیدنی کاملا ضروری بنظر میرسه چون که سطح اونها کاملا Flat نیست و این میتونه خیلی کمک کنه.
یکی دیگه از دلایلی که ال جی روی این بازار تمرکر کرده مقاومت در مقابل پایین آمدن قیمتهاست. درست مثل 3D و 4K، OLED به ال جی اجازه میده که بتونه روی تلویزیونهای بسیار بزرگ و گوشیهای هوشمند شکل موز خودش قیمت بالایی بگذاره چون لازم نیست از لحاظ قیمتی با کسی رقابت داشته باشند.
البته این مساله برای مدت زمان کوتاهی جواب میده چون که قیمت تلویزیونهای OLED طی چند ماه گذشته به شدت افت داشته ولی حداقل برای چند ماه هم که شده میتونه ال جی رو بالا یا نزدیک به بالا نگه داره.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

84828