۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

دویست و بیست و پنجمین شماره ماهنامه ارتباطات منتشر شد

به گزارش ICTPRESS، پرونده این شماره به موضوع مسئولیت اجتماعی پرداخته است.
مفهوم این موضوع، راهبردها و برنامه هایی که در یک سازمان برای آن تعریف شده است و جایگاه آن در سازمان های بین المللی، مسائلی است که در این شماره در رابطه با این موضوع بررسی شده است.
"در اکثر کشورهای توسعه یافته، برنامه خصوصی سازی از مخابرات شروع شد. با ورود جدی بخش خصوصی به اقتصاد، برخی گمان کردند سرمایه های ملت در اختیار تعداد کمی از سرمایه داران قرار می گیرد ... اما با توسعه مفهوم مسئولیت اجتماعی که از سالها قبل تر مطرح شده بود خیلی زود این گمان رنگ باخت، ... در واقع مسئولیت اجتماعی شرکت ها رویکردی متعالی به کسب و کار است که تاثیر اجتماعی یک سازمان بر جامعه را مد نظر قرار می دهد." این بخشی از سرمقاله این شماره به قلم مدیرمسئول است که اهمیت موضوع مسئولیت اجتماعی شرکتی را روشن می کند. همچنین یاد آور می شود که "مسئولیت اجتماعی به عنوان یک برنامه غیرموظف، اختیاری و داوطلبانه در شرکت مخابرات ایران بطور جدی پیگیری می شود و تلاش دارد در سه بخش اقتصادی، اجتماعی و محیط زیست عملکرد در خور و مناسبی داشته باشد."   
آغاز پرداخت سود سهامداران حقیقی مخابرات، هفت برابر شدن هزینه های مخابرات، نشان سرآمدی در دست روابط عمومی های مخابرات ایران و همراه اول، راه اندازی رسمی سرویس همراه من ، برگزاری نخستین کارگاه آموزشی حاکمیت اینترنت، پنج کشور برتر کشور در دسترسی به ICT و ... بخشی از اخبار مخابراتی این شماره است. همچنین اخبار مخابراتی استانها، تغییر ساختار و انتصاب های گوناگون نیز بخش دیگر اخبار مخابراتی این شماره را شامل می شود.
جشن بازنشستگی تعدادی از کارکنان شرکت مخابرات ایران،  همایش رؤسای بازرسی مخابرات و بررسی موقعیت ایران در گزارش مجمع جهانی اقتصاد در سال 2015 از جمله اخباری است که گزارش کامل آن را در این شماره می خوانید. 
در بخش جهان نما و اخبار بین المللی فناوری اطلاعات نیز، اخباری راجع به فناوری حسگرها، اینترنت و پهنای باند، بازار آی تی ایران پس از تحریم و ... ارائه شده است.
ماهنامه شماره 225 ارتباطات ، ویژه مرداد ماه 1394، با دیگر مطالب متنوع داخلی و بین المللی در اختیار مخاطبان گرامی است.

نظرات : 0

ثبت نظر

73483