۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

ایران تلکام 2015 : سرمایه‌گذاری هزار میلیاردی ایرانسل روی M2M

به گزارش ICTPRESS ، این ارتباطات نیازمند یک بستر امن و پیشرفته است که مدیریت تعداد زیادی دستگاه و حجم بالایی از ارتباطات را برای سازمان‌ها و دولت‌ها میسر سازد. 
پیش‌بینی‌های صورت گرفته در این زمینه حاکیست که تا چند سال آینده حدود ۵۰ میلیارد دستگاه و شی از این طریق به یکدیگر متصل خواهند شد و بیش از ۵۰۰ اپراتور موبایل در ۱۹۰ کشور جهان نیز خدمات M2M را ارائه خواهند داد.
ایرانسل هم همگام با این روند جهانی، بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده و اینک با اجرایی شدن آن، امکان اتصال هزاران دستگاه و ارائه صدها خدمت مختلف روی این بستر توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها را فراهم آورده است و نقش کلیدی در اشتغال‌زایی و ارایه خدمات دولت همراه ایفا خواهد کرد.
سامانه خدمات دستگاه به دستگاه (M2M) ایرانسل، دوم شهریورماه امسال طی بازدید دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساختمان مرکزی ایرانسل به صورت رسمی افتتاح شده بود.
شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تلکام 2015) تا هفتم مهر ماه روزانه از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است و ایرانسل با حضور در سالن اختصاصی 27 و غرفه‌های فضای باز این نمایشگاه، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

74840