۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

توسعه خدمات اورژانس UPS شرکت آبان نیرو همزمان با رویداد ایران تلکام 2015

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، یکی از شرکتهایی که در این چند ساله در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش در حوزه UPS تلاش بسیار زیادی کرده است شرکت آبان است.
کیوان حسین زاده مدیرعامل این شرکت با حضور در اتاق خبر ICTPRESS در نمایشگاه ایران تلکام 94 به سوالاتی در این خصوص پاسخ گفت.
وی در خصوص توسعه در سرویس "اورژانس UPS" همزمان با نمایشگاه تلکام اظهار داشت: حدود 5 سال است که روی این مسئله در حال کار و تحقیق بوده ایم و از طریق وبسایت، کاتالوگ و بروشور آن را به اطلاع مشتریان و استفاده کنندگان UPS رسانده ایم. 
مهندس حسین زاده بیان داشت: به دلیل نیازی که در این بازار نامنظم احساس میشد تصمیم به راه اندازی سرویس "اورژانس UPS" گرفتیم. نوع سرویس هم که از نام آن کاملا مشخص است. یعنی هر مصرف کننده UPS در صورت نیاز میتواند از خدمات سریع و باکیفیت شرکت آبان در هر زمانی از شبانه روز استفاده کند.
وی گفت: متاسفانه تعداد زیادی شرکت وجود دارند که برای مدت کوتاهی وارد بازار میشوند، محصولات خود را میفروشند، خدمات میدهند و خیلی زود هم از بازار خارج میشوند.
مدیرعامل شرکت آبان نیرو در ادامه گفت: از سال 88 به بعد با خاموشی های مکرر ، شاهد رشد قارچ گونه شرکتهای وارد کننده UPS بودیم که در کمتر از 6 ماه حجم وسیعی UPS وارد کشور کردند ولی به دلیل ناتوانی در فروش آن، خیلی زود از بازار بیرون رفتند.
وی تصریح کرد: در این مدت با بالا رفتن مراجعات و افزایش تلفنها در رابطه با UPS های شرکتهای دیگر و به دلیل نبود مرکزی که پاسخگوی آنها باشد تصمیم گرفتیم شروع به ارائه سرویس و خدمات به تعداد زیادی از مشتریان بکنیم.

از سوی دیگر، شرکتهایی هستند که بعد از معروف شدن و فروش تعداد زیادی UPS خدمات خوب به مشتریان خود ارائه نمیدهند. 

 


کیوان حسین زاده گفت: شرکت آبان در کنار پشتیبانی از محصولات انحصاری خود ، با سرویس جدید، به نیاز مشتریان سایر برندهای UPS هم پاسخ میدهد.
در رابطه با UPS یکی از مهمترین بحثها ارائه خدمات مناسب است و شرکتی که بتواند در این زمینه موفق عمل کند بهترین تبلیغ را برای خود انجام داده است. حتی با این سرویس ما به شرکتهای دیگری که در بازار وجود دارند هم کمک میکنیم تا بتوانند همچنان در این بازار فعال بمانند.
مهندس حسین زاده گفت: در مرکز خدمات آبان تصمیم گرفتیم برای ارائه خدمات مناسب تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز را تهیه کنیم و با توسعه و گسترش فعالیت و بالا بردن سطح آگاهی و دانش، قدم بزرگی در راه رسیدن به هدف خود برداریم.
مدیرعامل شرکت آبان نیرو خاطرنشان کرد: مشتریان میتوانند با عقد قرارداد، سرویس و پشتیبانی از خدمات 24 در 7 آبان نیرو برخوردار شوند. این نوع سرویس در این زمینه چندان مرسوم نیست و ما به جرات میتوان گفت که جزو معدود مراکزی هستیم که به این شکل به مشتریان خود ارائه میدهد. حتی شرکتها میتوانند بر اساس نیاز خود UPS اجاره کنند.
حسین زاده افزود: در دنیا بیش از 50% تولید ناخالصی ملی بر اساس خدمات محلی است که ارائه میشود. ما هم تصمیم گرفتیم تا با دادن خدمات مناسب که یکی از دلایل خوشنامی ما میباشد در این حوزه فعالیت کنیم.
حسین زاده اظهار داشت: در سال گذشته امکانات سخت افزاری زیادی خریداری شد که با استفاده از آنها توانسته ایم همه نوع سرویس مورد نظر مشتریان را به آنان ارائه دهیم.
وی در مورد دیدگاهش درخصوص نمایشگاه تلکام 94 گفت: هر همایش و نمایشگاهی خوب و مثبت است. تمامی فعالان یک حوزه با هم آشنا میشوند و می توانند قراردادهای همکاری خوبی بین هم منعقد کنند. در هر نمایشگاهی هدف اصلی، ارتباط و آشنایی و شناخت متخصصین با یکدیگر و حذف واسطه ها است. ولی چیزی که در نمایشگاه امسال دیده میشود هیاهوی بسیاری است که اپراتورهای تلفن همراه کشور به راه انداخته اند.
حسین زاده در ادامه گفت: نمایشگاههای اینچنینی کوچکترین کمکی به تولید داخلی نمیکند چون اساسا تولید داخلی با توسعه بازرگانی انطباقی ندارد لیکن قوانین باید اصلاح شوند.
متأسفانه بحث تولید داخل چرخه ای است که در آن گیر افتاده ایم و هیچ پیشرفتی در این زمینه مشاهده نمیشود. شرط لازم برای شروع کار داشتن منابع مالی است. خیلی از دانشجویان و نخبگان از چنین منابعی محروم هستند. برای گرفتن وام باید وثیقه بگذارند که آن نیز خود با مشکلات زیادی همراه است.
وی در خصوص برون رفت از این چالش گفت: قوانین باید اصلاح شود تا خدمات هم گسترش باید. مالیات، ارزش افزوده، بیمه موانعی هستند که بر سر راه تولید کننده قرار دارند و فشار زیادی را روی دوش آنها وارد میکنند.
وی همچنین به انتقاد از شرکتهایی پرداحت که با زدن برچسب تولید داخلی بر روی دستگاههایی که از خارج وارد میشوند باعث بهم ریختگی بازار میشوند.
در پایان حسین زاده با تأکید بر سرویس "اورژانس UPS" گفت: ما مدل سرویس دهی خود را متحول کرده ایم و با آن و بهره گیری از امکانات سخت افزاری توانسته ایم قابلیت پذیرش را افزایش داده و با سرعت و کیفیت بالاتر به مشتریان سرویس ارائه دهیم. 
چون شعار اصلی شرکت آبان این است: "شما مشتري گرامي رمز بقا و پايداري ما هستيد و ما براي پايداري انرژي مورد نياز شما تلاش ميكنيم.”

نظرات : 0

ثبت نظر

93161