۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

ایران تلکام 2015 / مرادخانی در جمع خبرنگاران: تردید برای فعالیت فضای مجازی در عرصه هنر و سینما نداریم

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، وی با اشاره به اهمیت وجود برنامه ریزی دقیق در حوزه فعالیت فضای مجازی در عرصه هنر و سینما گفت: در دونیای امروز فرصت ها در کمترین زمان ممکن به دست می آید و در کمترین زمان ممکن از دست می رود و مهم این است که همه ما در آن لحظه حضور داشته باشیم واز فرصت ها به نفع عرصه هنر و سینما استفاده کنیم.
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: فضای مجازی این فرصت را فراهم کرده، ولی متاسفانه عملکرد ما در این عرصه تا حدودی ضعیف است، البته در 2 سال اخیر تمام تلاش مسئولان وزارت ارشاد  فعال تر شدن این عرضه در حوزه هنر است تا بتوانیم به نحوی آنچیزی که امروز با فیزیک آن سر و کار داریم بتوانیم وارد فضای مجازی هم بکنیم.

 


مراد خانی گفت: امروزه رویکرد جوانان و جامعه و همه نسلها به سمت فضای مجازی است و کاربردهای آن را می شناسند و انتظار دارند کشور زیرساخت های این حوزه را تامین کند.
وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به نگاهی که در دولت وجود دارد در حال برنامه ریزی و فضا یابی است تا با کمک اپراتورهای تلفن همراه بتواند در حوزه فنی هم شرایط خوبی را فراهم کند.
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم عدم معرفی درست فضای مجازی است که لازمه آن توجیح درست مسئولان در خصوص کارکرد های فضای مجازی است و مردم هم باید در جریان برنامه های دولت برای هنر و سینما در فضای مجازی قرار بگیرند.

نظرات : 0

ثبت نظر

75213