۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

نظر سید هاشمی در مورد ایران تلکام 2015 در گفتگو با شبکه خبری ICTPRESS / رشد کشور در سایه رشد ارتباطات + مصاحبه صوتی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS از محل برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ( 4 تا 7 مهر 94 )، سید مصطفی سید هاشمی خاطرنشان کرد و افزود: کارکرد مناسب اپراتورها و هم جاذبه هایی که برای بازدید مخاطبان ایجاد شده به این امر کمک کرد.
وی فعالیت های روابط عمومی مخابرات را شایان توجه و در جهت رونق بخشیدن در برگزاری نمایشگاه تلکام بسیار موثر دانست.
سید هاشمی تاکید کرد: سهم ارتباطات را در ICT رو به رشد می بینم چون رشد کشور در سایه رشد ارتباطات است.

گفتگوی دکتر سید هاشمی با محمد فواد رحمان سرشت را میتوانید در فایل صوتی پیوست این خبر بشنوید یا آن را دانلود کنید:

 

 

 

 

رئیس هیات مدیره‌ شرکت مخابرات ایران، گفت: ما دنبال سود اضافی نیستیم و تنها به دنبال حق و حقوق خودمان هستیم.
سید مصطفی سیدهاشمی پیرامون آخرین وضعیت پرونده چالش دو ساله اخیر مخابرات و دولت در خصوص تعرفه‌ها، اظهار کرد: ما با دولت و حاکمیت اختلافی نداریم و تنها به دنبال حق و حقوق خودمان هستیم. اصلا کار ارتباطات برقراری روابط است و بنابراین نمی‌توانیم خلاف نام ارتباطات عمل کنیم.
رئیس هیات مدیره‌ شرکت مخابرات ایران گفت: در اوج روابط حسنه با حفظ حقوق طرفین، به دنبال احقاق حقوق سهامداران شرکت مخابرات و استفاده کنندگان از خدمات این شرکت هستیم؛ تا امروز هم به جز موارد قانونی و حقوقی موضع دیگری را مطرح نکرده‌ایم.
وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر تمامی آیتم‌های اقتصادی در کشور افزایش یافته است، گفت: ما تنها درخواست می‌کنیم قیمت تمام شده‌ ما را محاسبه کنند و بر اساس آن سود معقول و منطقی درنظر بگیرند زیرا ما به دنبال سود اضافی نیستیم و این هم به منزله ضررده بودن نیست.
وی گفت: درخواست می‌کنیم حق حقوقی و قانونی ما را در یک مرجع بررسی کنند. اخیرا هم ما اعلام کردیم که به تعرفه‌های قبل از همکدی یعنی به قیمت‌های پیش از شروع بکار دولت تدبیر و امید و مصوبه 160 هم رضایت داریم و افزایش نمی‌خواهیم.

نظرات : 0

ثبت نظر

42285