۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

ایران تلکام 2015 با تعامل وزارت ارتباطات و مخابرات پایان یافت / 20 روز تا برگزاری جیتکس 2015 دوبی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ؛ نمایشگاه (ایران تله کام ۲۰۱۵)  از چهارم مهرماه تا امروز ۷ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و روز پایانی با استقبال پرشور مردم و مسئولان رو به رو بود.
دکتر عارف از جمله بازدید کنندگان این نمایشگاه در ساعات اولیه روز چهارم بود که بیش از سه ساعت این رویداد را بررسی و با شرکت کنندگان به بحث و گفتگو پرداخت.
نظم برگزاری این نمایشگاه و استقابل مردم به دور از حاشیه های برگزاری از جمله نقاط قوت برگزاری این رخداد بزرگ صنعت تلکام در ایران است. نکته ای که در برگزاری نمایشگاه ایران الکامپ در سالهای اخیر قابل تامل است.
در این نمایشگاه شرکت های مخابراتی و اطلاع رسانی، شرکت های اینترنتی، اپراتورهای موبایل، بخش خصوصی و دولتی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم گذاشتند.
اپراتورهای تلفن همراه و اپراتور چهارم و همچنین مبین نت سهم بسزایی در هر چه پرشور برگزار شدن این نمایشگاه برعهده داشتند البته که به دیدگاه کارشناسان برخی شلوغی های متاثر از حضور اپراتور ها در ارائه وعده ها و قرعه کشی های نمایشگاهی این رویداد را به مثابه بازارهای خیابانی مبدل میکند.
نمایشگاه تله کام امسال مانند سالهای گذشته مراسم اختتامیه نداشت اما از نقاط مثبت آن تعامل حاصل شده هرچند ظاهری بین وزارت ارتباطات و مخابرات بر سر اختلافات اخیر را میتوان برشمرد.

 

 اخبار نمایشگاه ایران تلکام 2015 را از طریق لینک زیر دنبال کنید:

 

http://www.ictpress.ir/irantelecom2015

 

امسال نیز همانند شش سال گذشته تیم رسانه شبکه خبری ICTPRESS با استقرار در سالن 6 نمایشگاه ایران تلکام 2015 ، به اطلاع رسانی آنلاین این رویداد مهم پرداخت.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

57745