۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

بانوی ایرانی برگزار کننده ایران تلکام 2015 : از پویایی این رخداد بزرگ لذت میبرم / رشد 30 درصدی بخش بین الملل در 94 + مصاحبه صوتی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، مدیر ستاد برگزاری ایران تلکام 2015 در گفتگو با شبکه خبری آی سی تی پرس گفت: ایران تلکام نمایشگاهی ست که از سال نخست آن را اجرا کردم و از این جمعیت مخاطب و پویایی که ایجاد میکند بسیار لذت میبرم.

 

 

 

از سمت راست:

لادن ملکی مدیر برگزاری تلکام - زهرا مهدوی سردبیر شبکه خبری ICTPRESS - محمد فواد رحمان سرشت مدیرمسئول ICTPRESS

 

لادن ملکی گفت: یک رخداد سالانه و بزرگترین رویداد صنعت مخابرات و ارتباطات محسوب میشود که برای دست اندرکاران این صنعت نقطه ملاقات و تعاملی ست.

 

 

لادن ملکی مدیرعامل شرکت پالار سامانه (ستاد برگزاری ایران تلکام)

 


مدیر ستاد اجرایی ایران تلکام، اظهار داشت: آغاز نوید رفع تحریم ها موجب رونق در بخش خارجی نمایشگاه با ایجاد رشد بیش از 30 درصد شد. همچنین بخش های دولتی و خصوصی داخلی بسیار فعال جلو آمدند. حضور تصمیم گیران در نمایشگاه و مقامات کشوری که برای بازدید و بررسی توانمندیها به نمایشگاه آمدند از نقاط قوت این رویداد بشمار میرود و آن را به عنوان محل مناسبی برای این تعامل معرفی میکند.

 

 

 


ملکی گفت: بنظرم تلکام با رسالت متفاوتی که دارد و تخصصی در حوزه ارتباطات و مخابرات است نمی توان با نمایشگاه الکامپ به عنوان یک رویداد عمومی هر چند با برخی دیدگاه های تخصصی ادغام کرد.
مدیرعامل شرکت پالار سامانه، عامل موفقیت برگزاری این نمایشگاه را حضور و فرهنگ سازی رسانه ها بعنوان یک نقش کلیدی و اهمیت ارتباطات و مخابرات در جهان که در ایران نیز به خوبی جای خود را باز کرده است، دانست.

 

 

 



در فایل پیوست این خبر میتوان گفتگوی دوستانه شبکه خبری ICTPRESS با لادن ملکی را بصورت فایل صوتی بشنوید یا آن را دانلود کنید:

نظرات : 0

ثبت نظر

68135