۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

ایران تلکام 2015 : رونمایی از سرویس چند رسانه ای مخابرات تهران با حضور رییس هیئت مدیره مخابرات ایران

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، دکتر سید هاشمی ضمن بازدید از بخش های مختلف غرفه شرکت مخابرات استان تهران ، ضمن تجلیل از تلاش های صورت گرفته شده توسط عموم کارکنان شرکت، 16 سرویس ارایه شده در نمایشگاه تلکام توسط مخابرات تهران را اقدامی ارزنده بر بستر شبکه ملی و اینترانت داخلی عنوان کرد که موجب تسهیل ارتباطات برای دسترسی به محتوای کاربردی و تولید داخلی شده است.
گفتنی است یکی از جذاب ترین سرویس های ارایه شده ، سرویس جام جهان نما است که با هدف استفاده مشترکین از انواع سرویس های دیتا نظیر ( بازیهای online , کتابخانه مجازی , آرشیو فیلم و موزیکو سینمای خانگی , نشر کتب معارف اسلامی , انواع نرم افزارهای اندروید, سایتهای خبری , آموزش online وغیره ) با استفاده از سرورهای داخلی بر روی ADSL های شرکت مخابرات استان تهران در سومین روز شانزدهمین نمایشگاه تلکام رونمایی شد.
شایان ذکر است در این بازدید مهندس صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران ، سرویس ها و خدمات قابل ارایه به مشترکان را برای دکتر سید هاشمی و سایر همراهان تشریح کرد.
شرکت مخابرات استان تهران در سالن شش نمایشگاه بین المللی تهران ( نمایشگاه ایران تلکام 2015 از 4 تا 7 مهر 94 )، پذیرای عموم علاقه مندان بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

41396