۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

برگزاری تلکام با نشانه حل اختلاف وزارت و مخابرات

مسئولان و مقامات زیادی به نمایشگاه آمدند تا از آخرین فناوری ها و نوآوری های شرکت های داخلی دیدن کنند و شاهد پیشرفت های صورت گرفته در وادی مخابرات و صنایع اطلاع رسانی باشند. 
در حاشیه نمایشگاه، جلسات و نشست های خبری متعددی با حضور مقامات و خبرنگاران انجام شد.
در این بین باز هم بیشترین سوالی که مطرح شد به اختلافات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شرکت مخابرات ایران و اخبار و حواشی آن مربوط بود. 
این اختلافات ماه هاست که ادامه دارد و اینکه چه زمانی شاهد رفع آن خواهیم بود بر همگان نامعلوم است.
تمام مقامات، متفق القول بر این عقیده اصرار داشتند که این اختلافات هر چه زودتر باید برطرف شود تا مردم بیش از این متضرر نشوند ولی اینکه چگونه و چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد پاسخ مشخصی وجود نداشت البته که نشانه هایی از صلح در ساعات پایانی نمایشگاه و باحضور وزیر ارتباطات در VIP مخابرات استان تهران با حضور طرفین دیده شد.
همگان منتظر ورود به دوران پساتحریم و تحولات مثبتی خواهیم بود که نوید داده میشود. 
اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند همکاری نزدیک دستگاه های دولتی و بخش خصوصی هستیم تا با همدلی و همکاری در محیطی به دور از هر گونه اختلاف چالش برانگیز بتوانیم عقب ماندگی های دهه اخیر را جبران کنیم.
در زمانه حاضر که فناوری لحظه به لحظه در حال پیشرفت است و تمام کشورهای دنیا از جمله همسایگان ایران در منطقه در حال پیشرفت و انجام پروژه های عظیم هستند هرگونه مکث و توقف باعث عقب ماندگی هایی میشود که تلاش بیشتری برای جبران آن نیاز است.
امید است در برهه ای که همه به دنبال عقد قرارداد با شرکتهای خارجی و حذب سرمایه گذارهای بین المللی در عرصه اطلاعات و ارتباطات هستند مجریان قانون و مقامات چاره ای بیاندیشند تا با رفع اینگونه اختلافات همه در راه اعتلا و سربلندی کشور عزیزمان ایران گام برداریم.

نظرات : 0

ثبت نظر

19655