۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

ایران تلکام2015 : خرید الکترونیکی بلیت از طریق تلفن همراه ممکن شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، «گیشه» نخستین نرم‌افزار کاربردی جامع خرید الکترونیکی بلیت در ایران است که دسترسی به منابع متعدد و گسترده خرید الکترونیکی بلیت را برای کاربران فراهم می‌کند و با استفاده از آن می‌توان اطلاعات و جزئیات مربوط به بلیت مورد نیاز را مشاهده و خریداری کرد تا به این ترتیب از اتلاف وقت و هزینه برای خرید حضوری بلیت جلوگیری شود.
همچنین نرم‌افزار گیشه، کاربران را در جریان برنامه تئاترها، کنسرت‌ها، فیلم‌های در حال اکران، گالری‌ها و برنامه‌های گردشگری قرار می‌دهد و امکان خرید و دریافت الکترونیکی بلیت از طریق این برنامه را برای آنان میسر می‌کند. امکان مشاهده فهرست دوره‌های آموزشی هنری و ثبت‌نام در این دوره‌ها نیز از طریق «گیشه» امکان‌پذیر است.
بر اساس این گزارش، دریافت جزییات هر برنامه از قبیل هنرمندان، عوامل، عکس‌ها، آواها، نشانی محل اجرا و نمایش آن روی نقشه و مسیریابی از طریق نرم‌افزار کاربردی گیشه میسر است.
کاربران می‌توانند نرم‌افزار کاربردی گیشه را از صفحه اختصاصی آن در وب‌سایت ایرانسل به نشانی gisheh.irancell.ir و یا بازار اندرویدی Myket دانلود و نصب کنند.
نمایشگاه بین المللی ایران تلکام2015، به‌عنوان بزرگترین رویداد سالانه نمایشگاهی حوزه فناوری ارتباطات کشور، تا هفتم مهرماه از ساعت 9 تا 17، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دایر است. ایرانسل در این نمایشگاه، در سال اختصاصی 27 و غرفه‌های فضای باز، آخرین محصولات وخدمات خود را با محوریت شعار «تجربه زندگی دیجیتال» به نمایش گذاشته است.

نظرات : 0

ثبت نظر

93101