۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

انتقال دیتا از گوشی های سری آی فون 5 به آی فون 6S مشکل ساز شد

قبلا به شما گفته بودیم که گوشیهای اپل آی فون 6S و آی فون 6S Plus مشکل داغ شدن بیش از حد Touch ID و دکمه Home را دارند. همچنین در این حالت صفحه نمایش هم خاموش می شود.
به گزارش ICTPRESS، ظاهرا اپ هایی مانند ماشین حساب، Wallet، آب و هوا، تقویم، سلامت و ساعت در دو مدل جدید اپل به شکل نادرست رندر می شوند.
حالا گزارشهای جدیدی در مورد بروز مشکلاتی در زمان استفاده از چند اپلیکیشن به دست ما رسیده است.
طبق گزارشها زمانی که اطلاعات این اپ ها توسط iCloud از گوشیهایی که صفحه نمایش کوچک تری دارند مانند آی فون 5، آی فون 5S، آی فون 5C که همگی از سیستم عامل iOS 9 استفاده می کنند به دو مدل آی فون 6S و آی فون 6S Plus انتقال داده می شود اپ ها روی صفحه نمایش بزرگ تر درست رندر نمی شوند و کناره های آن ها نشان داده نمی شود.
برای رفع این مشکل راه حلی ارائه شده است، کافی است قبل از باز کردن برنامه های مشکل دار که در بالا نام آن ها آورده شده در تنظیمات گوشی Display Zoom را فعال کنید. مسیر زیر را دنبال کنید:

Settings -> Display and Brightness -> View -> Zoomed

و سپس برنامه ای مانند Wallet را باز کنید. زمانی که احتیاحی به استفاده از این اپ ها نداشتید باید دوباره Display Zoom را خاموش کنید در غیر این صورت برنامه های دیگر را که اجرا می کنید خیلی بزرگ تر از حد معمول خواهند بود.
روش دیگر که البته خیلی زمان می برد این است که گوشی آی فون را به عنوان یک دستگاه جدید تنظیم کنید تا امکان انتقال دیتا از گوشیهای آی فون که صفحه نمایش کوچکتری دارند از بین برود.
البته برای کاربران خبر خوبی در راه است. لازم نیست که همیشه این کار را انجام دهید. به زودی نسخه iOS 9.1 beta 3 برای برطرف کردن این مشکل در دسترس قرار می گیرد که با به روز رسانی کردن به آن احتیاجی به تغییر دادن تنظیمات صفحه نمایش گوشی نخواهد بود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

93053