۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

نمایشگاه ایران تلکام 2015 از دریچه دوربین ICTPRESS شامل 230 عکس از شانزدهمین رویداد ارتباطات و مخابرات در تهران

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، در شانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رساني بیش از 212 شرکت و واحد توليدی داخلی و 80 شرکت خارجی يا نمايندگي‌های آنان از 18 کشور جهان آخرين دستاوردهای خود را در زمينه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات در معرض ديد کارشناسان و علاقه‌مندان گذاشتند.
حضور شرکتهای خارجی یا نمایندگی آنان در نمایشگاه امسال از رشد قابل ملاحظه 30 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بود.
همزمان با نمايشگاه كارگاه هاي آموزشي و نشست های تخصصي جانبي در مباحث موضوعي نمايشگاه توسط استادان، دست اندر كاران و كارشناسان صنعت مخابرات و ارتباطات كشور نيز برگزار شد. 

به گزارش ICTPRESS ، نمایشگاه ایران تلکام که از آن می توان به عنوان بزرگترین رویداد و گردهمایی در بخش مخابرات و ارتباطات کشور نام برد ، با حضور فعال  سازمان ها ، شرکت های دولتی و خصوصی مطرح کشور در حوزه ICT  و همچنین شرکت های مطرح خارجی فعال در زمینه این صنعت ، همه ساله در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود .

علاوه بر شرکت های داخلی و خارجی ، تعدادی از دانشگاه های صنعتی کشور ، سایت های خبری و نشریات مرتبط با صنایع مخابرات نیز در نمایشگاه امسال حضور داشتند. 

برای پیگیری کل اخبار نمایشگاه ایران تلکام 2015 از طریق لینک زیر با شبکه خبری ICTPRESS همراه باشید:

 

http://www.ictpress.ir/irantelecom2015

 

امسال نیز همانند شش سال گذشته تیم رسانه شبکه خبری ICTPRESS با استقرار در سالن 6 نمایشگاه ایران تلکام 2015 ، به اطلاع رسانی آنلاین این رویداد مهم پرداخت.

در ادامه شاهد 230 تصویر از رخدادهای مختلف این نمایشگاه از زمان ساخت غرفه ها همچنین بازدید مسئولان پس از افتتاحیه و گفتگوهای خبرنگاران با مسئولان ، از دریچه دوربین شبکه خبری آی سی تی پرس خواهید بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

71550