۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

عضو هیات مدیره پست: پست به دنبال تعامل برد، برد است

به گزارش ICTPRESS، اسکندر حلال خور به همراه کیوانی مدیرکل بازاریابی و بررسی های اقتصادی طی سفر به استان مازندران در نشست مشترک پست و مدیران شعب بانک های استان حضور یافت و افزود: بخش خصوصی مقوله بنگاه داری را با اهداف سازمانی خود دنبال می کند و در این زمینه یک سری موازی کاری صورت می گیرد که باید با دیدگاه برد، برد تعامل های لازم را برقرار و از فرصت ها استفاده کرد.
وی یادآور شد: شرکت پست با 35 هزار میلیارد ریال سرمایه و 17 هزار و پانصد واحد پستی و یک هزار و پانصد وسیله نقلیه با شبکه حمل و نقل مجهز در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به بانک ها است.
حلال خور با بیان اینکه پست با دارابودن 7 هزار نامه رسان امکان توزیع مویرگی با دقت بالا را دارا است، اضافه کرد : بانک اطلاعات مکانی بسیار دقیق با 45 میلیون رکورد موجود است که با این امکان ، بانک ها می توانند مشتریان خود را شناسایی و مشخصات آنان را به صورت برخط بررسی کنند.
عضوهیات مدیره با اشاره به اینکه جز برای کار و تفریح نباید از منزل خارج شد گفت: تخصصی کردن فعالیت ها و جلوگیری از موازی کاری ها موجب هم افزایی، صرفه جویی در وقت و هزینه خواهد شد.
حلال خور با بیان اینکه گردش فروش اینترنتی در سال گذشته 350 میلیارد تومان بوده است، یادآور شد: در دنیا 97 درصد پرداخت ها با کارت صورت می گیرد در حالی که در کشور ما اغلب پرداخت ها از طریق وجه است.
وی در پایان بر فرهنگ سازی در زمینه پرداخت الکترونیک تاکید کرد و افزود: هدف پست حرکت به سمت پست لجستیک و خرید اینترنتی است.
در ادامه مسئول بازاریابی و بررسی های اقتصادی شرکت پست، هدف امسال شرکت را پست هوشمند عنوان کرد و گفت: کار پست یک کار حاکمیتی بوده و تنها 7 کشور از 192 کشور عضو اتحادیه جهانی پست بخش هایی از شبکه پستی خود را به بخش غیردولتی واگذار کردند.
کیوانی میانگین سرانه مرسوله پستی در کشور را 8 و در دنیا 50 ذکر کرد و افزود : درصدد هستیم بتوانیم پست را به عنوان درگاه ارائه خدمات معرفی کنیم و به صورت کارآمد در اختیار جامعه باشیم.
وی به وجود 10 هزار دفتر ICT و 7 هزار دفتر پیشخوان اشاره کرد و یادآور شد : 3 هزار و 875 خطوط مبادله و 13 هزار صندوق پستی در کشور وجود دارد.
مدیرکل بازاریابی و بررسی های اقتصادی از شناسایی 764 خدمت سازمان ها با قابلیت تبدیل شدن به خدمات پستی خبر داد و افزود : اطلاعات 38 میلیون مکان مسکونی ، 570 هزار مکان دولتی و 4 میلیون مکان دولتی موجود است که از این اطلاعات می توان برای کمک به دستگاه های اجرایی استفاده کرد.
همچنین در ادامه مدیران بانک ها نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

47195