۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

آیا به زودی باید منتظر حلقه هوشمند اپل باشیم

به گزارش ICTPRESS، این ثبت اختراع دستگاه تاچ اسکرینی را نشان می دهد که روی انگشت دست قرار می گیرد.
این حلقه از یک میکروفون که در داخل آن تعبیه شده استفاده می کند تا کاربر از طریق آن بتواند با "سیری" (Siri) ارتباط برقرار کند. هم چنین از یک باطری قابل شارژ هم برای این حلقه استفاده شده است.

 


حلقه اپل می تواند به عنوان یک کنترلر وایرلس برای بازی و هم چنین فعال کننده از راه دور برای شاتر دوربین استفاده شود. حتی گفته شده می تواند به صورت وایرلس کرسر (Cursor) کامپیوتر را نیز به حرکت درآورد. 
با این که اندازه این حلقه خیلی بزرگ نیست ولی اپل در نظر دارد که از اسکنر اثر انگشت برای استفاده از سیستم فناوری پرداخت تلفن همراه اپل پی (Apple Pay) استفاده کند.

 

مورد دیگری که از این ثبت اخترع می فهمیم آن است که مدل دیگری از این حلقه هم وجود دارد که دارای دوربین است. اسم اصلی ثبت اختراع اپل دستگاه ها و روش هایی برای دستگاه محاسباتی حلقه است.
از آن جایی که این درخواست صرفا به ثبت شکل و طرح مربوط نمی شود، محصول تولید شده لزوما منطبق با عکسهای ارائه شده در ثبت اختراع مذکور نیست. به خاطر داشته باشید در حال حاضر شرکت استارتاپی به نام "رینگلی" (Ringly) جواهر هوشمند تولید میکند.


حلقه ای که این شرکت تولید می کند از سیستم لرزشی و هم چنین فلاش زدن رنگ برای آگاه کردن صاحب آن از تماس تلفنی یا دریافت پیامک استفاده می کند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

14034