۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

ویدیویی از گوشی جدید اچ تی سی HTC One A9

به گزارش خبرنگار شبکه خبری ICTPRESS ، گوشی HTC One A9 یک گوشی فوق العاده زیبا و از جنس فلز است که حدود 143 گرم وزن دارد. صفحه نمایش 5 اینچی و حسگر اثر انگشت که برای اولین بار در گوشی اچ تی سی استفاده شده است از جمله مشخصات این گوشی است.
گوشه های HTC One A9 حالت منحنی دارد و طراحی فلزی آن بسیار ظریف است. روی صفحه نمایش با شیشه گوریلا 4 پوشانده شده است. بر خلاف سایر گوشیهای پرچمدار اچ تی سی، مدل جدید تنها یک اسپیکر دارد که در پایین گوشی جا خوش کرده است. اسلات MicroSD با قابلیت پشتیبانی از کارت 2 ترابایت میتواند طرفداران اچ تی سی را حسابی خوشحال کند.
رزولوشن صفحه نمایش 5 اینچی این گوشی 1080x1920 و از نوع AMOLED است. چیپ ست کوالکام اسنپ دراگون 617 با چهار هسته 1.5 گیگاهرتز و چهار هسته 1.2 گیگاهرتز به HTC One A9 قدرت خوبی داده است. این گوشی در دو مدل عرضه میشود: 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای حافظه داخلی.
سیستم عامل آن مارشمالو 6.0 (Marshmallow 6.0) است که بعد از گوشی گوگل، این مدل اولین گوشی غیر گوگلی است که از آخرین نسخه آندروید استفاده میکند. 
باطری آن 2150mAh بوده و دوربین پشت دوربین 13 مگاپیکسل است. هنوز چیری در مورد دوربین جلو گفته نشده ولی حدس میزنیم که 4 مگاپیکسل باشد.
قرار است HTC One A9 در سراسر دنیا و از طریق نمایندگیها، خرده فروشها و همچنین خود HTC به فروش برسد. اطلاعات تکمیلی تر در خبرهای بعدی خدمت شما خوانندگان محترم اعلام خواهد شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

71804