۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

ICTPRESS همزمان با GITEX 2015 Dubai منتشر کرد: خاورمیانه بیشترین سهامدار بازار اینترنت اشیاء تا سال 2018 + آمار

به گزارش خبرنگار شبکه خبری ICTPRESS ، پل بلک، رئیس تحقیقات MEA در شرکت تحقیقاتی IDC با بیان این مطلب گفت: اینترنت اشیاء تبدیل به یکی از مهمترین مباحث در دنیای امروز شده و تغییر و تحولات صنعت دیجیتال موجب کارایی بیشتر، فعالیت بیشتر کارمندان، تعهد بیشتر مشتریان و در نهایت درآمدزایی بیشتر است.
وی گفت: با توجه به اینکه روند دیجیتالی شدن شتاب بیشتری گرفته است، زیر ساختهای جدید و پیشرفته موجب افزایش تولید ناخالص ملی، کاهش هزینه ها و ایجاد اشتغالزایی میشود.

 

 

 


شرکتهای بزرگ IDC، سیسکو و GBM به تشریح گامهای رسیدن به بالاترین درجه از بکارگیری فناوریهای دیجیتال برای شرکتهای منطقه پرداختند تا بتوانند خود را برای ورود به عصر اینترنت اشیاء آماده کنند.
بلک می گوید: IoT موجب میشود تا کارآفرینان به خلق حرفه هایی دست بزنند که میتوانند باعث تغییر شکل دنیا شود. در عین حال میتواند فرصتهای آموزشی بیشتری برای دوره های مبتنی بر فناوری ایجاد کند. در نتیجه به کشورها کمک میکند تا آمادگی بیشتری برای رقابت در سطح بین المللی داشته باشند. استفاده از اکوسیستم مناسب دیجیتالی در رسیدن به این اهداف بسیار حائز اهمیت است.
به گفته IDC، میزان 32 درصد شرکتهای اماراتی و 48 درصد شرکتهای صعودی سرمایه گذاریهای عظیمی برای سه سال آینده در نظر گرفته اند.  در طی سه سال آینده IoT نحوه کار و فعالیت شرکتها در سطح بین المللی را تعریف میکند.
پیش بینی شده که در منطقه خاورمیانه بین سالهای 2013 تا 2018 سرمایه IoT، به میزان 22 درصد رشد داشته باشد در حالیکه میزان رشد جهانی 18 درصد خواهد بود.
مدیر کل سیسکو امارت، ربیح دابوسی، گفت: در زمانی که در حال ورود به عصر جدیدی از صنعت دیجیتال هستیم باید نحوه استفاده از زیرساخت ملی در مقیاس بزرگ را تغییر دهیم. دیجیتالی شدن این پتانسیل را دارد تا در هر بخش از جامعه تأثیری مثبت و پایدار داشته باشد.

نظرات : 0

ثبت نظر

24134