۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

GITEX 2015 Dubai : "همه چیز را رمزنگاری کنید" شعار SafeNet / ارائه راهکارهای امنیت بانکداری الکترونیک

به گزارش خبرنگار شبکه خبری ICTPRESS از محل برگزاری نمایشگاه جیتکس 2015 در دوبی، سباستین پاوی مدیر بخش فروش و مراقبت از دیتی خاورمیانه جمالتو می گوید: امسال، برای ما سال خاصی است. بعد از یکی شدن جمالتو و SafeNet، موفق به راه اندازی بخش جدیدی برای هویت و حفاظت دیتا شده ایم. 
در این بخش پیشنهادهای مربوط به حفاظت دیتا از SafeNet در کنار بانکداری الکترونیکی و هویت و دسترسی مربوط به آن از جمالتو به مشتری ارائه می شود.
شعار امسال ما "همه چیز را رمزنگاری کنید" است و این نشان می دهد که تمام نیرو و تمرکز ما روی رمزنگاری خواهد بود. راه حلهای بسیار زیادی در حوزه رمزنگاری و مدیریت وجود دارد که توسط کارشناسان شرکت ارائه می شود.

 


جمالتو در کنار بخش IDP که همان SafeNet قبلی است در نمایشگاه جیتکس 2015 دوبی دو محصول عرضه کرده است. 
یکی از آنها راه حل کارت هوشمند بدون استفاده از تماس مستقیم، کاملا سازگار با تلفن همراه و بر اساس ارتباط با بلوتوث برای دسترسی آسان است دیگری بسته پیشنهادی این شرکت در زمینه امنیت بانکداری الکترونیکی است.
پاوی اعتقاد دارد با توجه به اینکه حملات سایبری روز بروز بیشتر می شود و با توجه به اینکه منطقه در حال آماده کردن خود برای وارد شدن به عصر اینترنت اشیاء است استفاده از استراتژیهای مبتنی بر رمزنگاری برای حفاظت از دیتا بیش از پیش اهمیت پیدا میکند.
او در پایان می گوید: ما اعتقاد داریم که این روزها شرکتها نباید در مقابل حفاظت از اطلاعات مهم و حساس خود مقاومت نشان دهند. 
نفوذ و رخنه به سیستم شرکتها دائما در حال افزایش است و در همین حال بکارگیری سیستمهای امنیتی برای حفاظت از دیتا خیلی راحت تر از گذشته شده است.

به گزارش شبکه خبری آی سی تی پرس، جیتکس 2015 ، روز یکشنبه 26 مهر رسما افتتاح شد. این نمایشگاه امروز پنجشنبه 22 اکتبر به کار خود پایان میدهد.
انتظار میرود که 140 هزار نفر از بیش از 140 کشور جهان از نمایشگاه جیتکس 2015 بازدید کنند.

3600 کمپانی از 62 کشور جهان در جیتکس 2015 حضور دارند.
شعار امسال جیتکس 2015، آینده اینترنت همه اشیاء است و نوآوری، ابرهای متصل، بیگ دیتا، امنیت و پویایی و همچنین بازگشت دوباره آزمایشگاه Google CSI از مهمترین بخشهای این نمایشگاه است.



نظرات : 0

ثبت نظر

18082