۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

GITEX 2015 Dubai : پیشرو بودن امارات در فناوری ابر در خاورمیانه ادعای VMWare / آموزش تخصصی همگانی اماراتیها بزودی

 


به گزارش خبرنگار شبکه خبری ICTPRESS از محل برگزاری نمایشگاه جیتکس در دوبی ، وی که تجارت محاسباتی بخش end-user را در چهارمین شرکت بزرگ نرم افزاری دنیا مدیریت میکند در حاشیه نمایشگاه جیتکس 2015 دوبی به خبرنگاران گفت: قبلا کشورهای برزیل، روسیه، هند و چین بعنوان مناطق در حال توسعه با فرصتهای رشد زیاد شناخته می شدند ولی ظاهرا این قضیه در حال تغییر است، چون خاورمیانه و آفریقا در طی چند وقت اخیر فرصتهای رشد بی نظیری را ایجاد کرده اند. امارات و بالاخص دوبی در رأس تمام خاورمیانه در حال معرفی و استفاده از فناوریهای جدید و راه حلهای هوشمند است.
درآمد VMWare با رشد سالانه از 10 درصد به 14 درصد به مبلغ 1.67 بیلیون دلار رسیده است.
پیشروترین سرویس دهنده IT در این منطقه یعنی ITaaS بتازگی اعلام کرد که قرارداد همکاری جدیدی با VMWare منعقد کرده که به موجب آن دسکتاپ بر پایه ابر را بعنوان یک سرویس ارائه می دهد که به آن DaaS گفته می شود.
پونن می گوید: هدف ما در VMWare کمک به شرکتهایی است که می خواهند از سطح کلاینت سرور به ابر موبایل حرکت کنند. اگر هستند شرکتهایی که از ذخیره کردن اطلاعات خود بر روی ابر واهمه دارند و نسبت به این مسئله تردید نشان می دهند به زودی از صحنه حذف می شوند.
ما تجارب بسیار موفقی در آمریکا و اروپا داشته ایم و حالا به دنبال آن هستیم که همین موفقیت را در بازار رو به رشد IT امارات تجربه کنیم. 
ضریب نفوذ تلفن همراه در امارات بسیار بالاست. دوبی در حوزه هایی نظیر دیتاسنتر، ارائه راه حلهای ابری و M2M پیشرو خواهد بود. 
قرار است از ابتدای ماه آینده میلادی دوره_های آموزشی برای افراد علاقمند در امارات داشته باشیم تا بتوانیم باعث رشد هر چه سریعتر کارشناسان منطقه شویم. به گزارش شبکه خبری آی سی تی پرس، جیتکس 2015 ، روز یکشنبه 26 مهر رسما افتتاح شد. این نمایشگاه امروز پنجشنبه 22 اکتبر به کار خود پایان میدهد.
انتظار میرود که 140 هزار نفر از بیش از 140 کشور جهان از نمایشگاه جیتکس 2015 بازدید کنند.

3600 کمپانی از 62 کشور جهان در جیتکس 2015 حضور دارند.
شعار امسال جیتکس 2015، آینده اینترنت همه اشیاء است و نوآوری، ابرهای متصل، بیگ دیتا، امنیت و پویایی و همچنین بازگشت دوباره آزمایشگاه Google CSI از مهمترین بخشهای این نمایشگاه است.

نظرات : 0

ثبت نظر

98931